پربازدیدترین‌ های آبی ‌‌پوشان

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، طبق جزئیات منتشر شده از این خبر، یک هوادار مدعی شده که بخشی از دستمزد شیخ دیاباته و میلیچ را پرداخت کرده و بعد کاشف به عمل می‌آید سندی که این هوادار رو کرده جعلی است و از همه بدتر غلط املایی هم دارد! بابت همین کار هم از او در رسانه رسمی تشکر کرده‌اند!

مشکل بزرگ استقلال برای پرداخت پول جپاروف و منشا، دومین خبر پربازدید در لیست اخبار استقلال است. هر چند فیفا با پرداخت بدهی‌های استقلال موافقت کرده اما همچنان بحث انتقال پول از طریق بانک‌های عامل در سوئیس مطرح است. فدراسیون جهانی اسناد مربوط به این موضوع را به بانک‌های مربوطه ارسال کرده و در انتظار پاسخی از سوی بانک‌های این کشور است. در صورت موافقت هر یک از بانک‌ها، دستمزد جپاروف و منشا به همراه سه وکیل دیگر به حسابشان واریز خواهد شد.

دیگر خبر پربازدید به حمله تند باشگاه تراکتور به معاون سابق استقلال مربوط می‌شود. مشاور حقوقی باشگاه تراکتور با بیان اینکه باید برای علی خطیر معاون سابق استقلال بخش‌های جدیدی در دادگاه ایجاد شود، او را به «فساد سازمان‌یافته» متهم کرده است. در حالی که پیش از وی مالک باشگاه تراکتور نسبت به کم کاری بعضی از مدیران در پرونده‌های مالی و حقوقی این باشگاه گلایه کرده بود و این امر بازخورد زیادی را در بین مخاطبان به همراه داشت.

باشگاه استقلال طی قراردادی زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی را به مدت یک فصل به صورت انحصاری اجاره کرد. این خبر نیز در شمار اخبار پربازدید آبی‌پوشان بود. تبریک ماه رمضان از سوی شیخ دیاباته، مهاجم مسلمان و اهل کشور مالی استقلال با فرارسیدن این ماه نیز توجه بسیاری از مخاطبان اخبار استقلال را به خود جلب کرده است.

خبر پربازدید دیگر استقلالی‌‌ها به گفتگوی  آرش برهانی، کاپیتان پیشین استقلال، با خبر ورزشی اختصاص داشت. وی در یک گفتگوی کوتاه با اظهار امیدواری از اینکه استقلال بتواند هر چه زودتر کمیته فنی تشکیل دهد  گفته : من هم به مدیرعامل استقلال گفتم می‌تواند روی کمک های من حساب کند زیرا دوست دارم تیمم به موفقیت برسد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.