بهترین دوربین های مداربسته در سال 2020 از لحاظ کیفیت ، قیمت ، و طول عمر

با سلام خدمت کاربران عزیز وبسایت افکارنیوز درخدمت شما کابران عزیز هستیم با معرفی دقیق و علمی بهترین دوربین های مداربسته در سال 2020 از همه لحاظ .

اگر شما یک کارفرما یا مدیر پروژه ساختمانی هستید و قصد تامین امنیت ساختمان خود را دارید حتما این پست رو تا آخر مطالعه کنید پس همراه ما باشید

ویژگی های دوربین مداربسته با کیفیت

قابلیت دید در شب (IR) : یکی از قابلیت های لازم برای هر دوربین ، دید در شب است . توانایی دوربین در این مورد باعث می شود تا در شب دوربین در شب تصاویر مناسبی را تا شعاع مشخصی ثبت نمایند. (شروع از 20 متر)

کیفیت تصویر (رزولوشن) : دوربین های مداربسته در انواع مختلف و در کیفیت های متفاوت به بازار ارائه میشوند. تا این زمان شرکت های تولید کننده ی دوربین های مداربسته دوربین های خود را با رزولیشن های 1 مگاپیکسل ، 2 مگاپیکسل ، 3 مگاپیکسل ، تعداد کمی 4 مگا پیکسل ، 5 مگاپکسل و 8 مگاپیکسل به بازار عرضه می شوند.

برابری تصویر دوربین با تصویر ضبط شده : یکی از ویزگی های مهم در نصب سیستم های نظارتی این است که برخی از دوربین های مدار بسته کیفیت مناسبی را در تصویر اولیه در اختیار شما می گذارند اما تصاویر ضبط شده در دوربین بر خلاف تصاویر دوربین از کیفیت لازم برخوردار نیستند. بسیار مهم است که در هنگام انتخاب دوربین های مدار بسته از برند هایی استفاده کنیم تا کیفیت مناسب را در تصاویر ضبط شده با کمترین حجم ممکن در اختیار ما قرار دهند.

مقاوم در برابر گرد و غبار و بارندگی: برای نصب دوربین درمکان های باز لازم است تا دوربین در برابر هرگونه گرد و غبار و بارندگی مقاومت لازم را داشته باشد

طول عمر بالا : یکی از دغدغه های کارفرمایان این است که نمیخواهند هر دو سال یکبار دوربین های خود را تعویض کنند از جهتی هم نمیخواهند یکبار جنس با کیفیت بخرند ولی تا 15 سال دیگه دوربین عوض نکند و این بسیار مهم است

در اینجا شما رو با بهترین برند ها آشنا خواهیم کرد :

1 _ دوربین های مداربسته پاناسونیک

شرکت آریا هوشمند با افتخار نمایندگی دوربین مداربسته پاناسونیک را در ایران به عهده دارد این شرکت با بیش از 15 سال تجربه و فروش انواع محصولات مداربسته ، بدون اقرار این برند را تنها برند برتر دوربین های مداربسته از همه لحاظ اعلام کرده. برای اطلاعات بیشتر از این محصول و قیمت آن به سایت آریاهوشمند مراجعه کنید .

نام تجاری پاناسونیک در سال 1955 ایجاد شد و برای اولین بار به عنوان یک نام تجاری برای سخنرانان صوتی استفاده شد. این نام ترکیبی از کلمات “پان” (جهانی) و “صوتی” (صدا) است و معنای آوردن صدای شرکت ما را به جهان ایجاد می کند. پاناسونیک بعدا به عنوان نام تجاری جهانی در مناطق مختلف و در گستره وسیعی از محصولات استفاده شد. در سال 2008، آن را به عنوان نام تجاری شرکت به تصویب رسید

 نام تجاری شرکت نماد فعالیت های تولیدی و بازاریابی، محصولات با کیفیت بالا، نتیجه فلسفه مدیریت اساسی شرکت است.  همچنین ارتباط حیاتی بین شرکت و مصرف کننده دارند.

بر اساس تحقیقات، انتظار می رود بازار جهانی نظارت تصویری در سال 2019 در  24.08 درصد رشد کند. در دورانی که تهدیدات امنیتی به طوری گسترده و وسیع هستند، نظارت تصویری به عنوان حفاظتی برای زیرساخت ها و محیط های حیاتی عمل می کند.

پاناسونیک True 4K، طراحی شده برای غلبه بر چالش های دید در تصویر، بر اساس پایه ای قوی از موتور 4K طراحی شده در خانه خود، به دست آوردن پخش ویدئویی نرم و صاف است

نقاط قوت پاناسونیک:

  • کیفیت بالا، تنوع محصولات بالا

    True 4k

  • دید در شب قوی
  • زاویه باز دوربین
  • سنسور تصویر حساسیت بالا
  • تصویر برداری با 60 فرم بر ثانیه

نقاط ضعف پاناسونیک:

قیمت بالا

1

 

2 _ HikVision (هایک ویژن)

هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد.

هایک ویژن با بیش از13000 نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه ، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه میان برندهای فعال در این حوزه می باشد.

این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری وخلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده است.

تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از 100 کشور به فروش رسیده است.

واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد.

محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از دوربین های آنالوگ و دوربین تحت شبکه،دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ،ذخیره ساز های تحت شبکه و… می باشد.

در واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه های نوآورانه ، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان ، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان میباشد.

برند هایک ویژن فراتر از تکنولوژی روز فعالیت میکند و همواره از لحاظ طراحی در میان برند های دیگردر این حوزه حرف اول را میزند

نقاط قوت هایک ویژن:

نصب آسان، تصاویر بسیار با کیفیت، قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا، امکان مشاهده تصاویر از راه دور بر روی گوشی همراه یا تبلت، کیفیت و دوام بالای محصولات (پشتیبانی از استانداردهای IP66 ،IP67)، سازگاری با سایر دوربین‌های مداربسته با تکنولوژی متفاوت مانند آنالوگ، AHD و

نقاط ضعف هایک ویژن:

وجود برندهای تقلبی با همین نام در بازار، عدم سازگاری با برندهای متفرقه، تعداد مدل دوربین هایی که همزمان با تصویر، صدا نیز ضبط می کنند در این برند محدود است.

2

 

3 _ دوربین مداربسته داهوا

 

شرکت داهوا از جمله برند‌های مطرح در تولید سیستم‌های امنیتی و حفاظتی در جهان است. این شرکت با بیش از 13000 نیروی کار در سرتاسر جهان محصولات و خدماتش را در بیش از 180 کشور جهان عرضه می‌کند.

 بر اساس گزارش IHS از سال 2014 تا به امروز، این شرکت همواره در جایگاه دوم در رنکینگ جهانی سیستم‌های امنیتی بوده است. همچنین در سال 2016 نیز توانسته جایگاه چهارم از لیست 50 تایی بهترین برند دوربین مداربسته در مجله بین المللی a&s را از آن خود کند. شرکت Dahua نیز مانند هایک ویژن اهمیت زیادی به تحقیق و توسعه می دهد به همین دلیل از سال 2014 همواره حدود 10 درصد از فروش سالانه خود را در این زمینه صرف کرده است.

 بیش از 6000 مهندس تحقیق و توسعه در زمینه فناوری‌های پیشرفته، خدمات AI، IoT، Cloud، ویدئو، امنیت سایبری و … در این شرکت فعالیت می‌کنند. تنوع محصولات داهوا بسیار بالا است، به نحوی که می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان در انواع کاربری‌ها و اماکن مختلف باشد.

 

نقاط قوت داهوا:

کیفیت تصویر خوب، امکان مشاهده تصاویر از راه دور، مجهز به ویژگی‌های هوشمند تصویری، سیگنال تصویری قدرتمند

 

نقاط ضعف داهوا:

محدودیت در پهنای باند، دسترسی محدود به انواع محصولات، قیمت بالا

3

برای اطلاعات بیشتر به سایت آریا هوشمند مراجعه کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید