استعفای مهرداد هاشمی، داغ‌ترین خبر قرمزپوشان

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، مهرداد هاشمی با ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزارش مخالف است و به نظر می‌رسد با ادامه همکاری پرسپولیس با وی، از هیئت مدیره پرسپولیس استعفا دهد.

دومین خبر پربازدید به اقدام پرسپولیس در خصوص استوکس مربوط می‌شود. در همین خصوص خبرگزاری تسنیم در مطلبی نوشت: مسئولان باشگاه پرسپولیس به تازگی تصمیم گرفتند تا اقدامات اولیه برای شکایت از آنتونی استوکس  به فیفا انجام دهند. در همین راستا بندهای قرارداد این بازیکن از سوی مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس در حال بررسی است تا حق و حقوق این باشگاه در این انتقال ضایع نشود.

انتخاب مهدی رسول‌پناه به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ، دیگر خبر پربازدید در لیست اخبار پرسپولیسی‌ها بود. وی در آخرین روزهای سال 98 به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس معرفی شد و  قرار است حکم  مدیرعاملی پرسپولیس تا اواسط خردادماه برای او صادر شود.

علیرضا بیراوند در اظهاراتی ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس برای بار چهارم قهرمان شود. وی در این خصوص در مصاحبه‌ای گفت: «وقتی پرسپولیس می‌تواند برای سال چهارم هم قهرمان شود قطعا تحمل این موضوع برای تیم‌های دیگر سخت است. شاید اگر یک تیم بخواهد رکورد پرسپولیس را بزند و برای سه سال پیاپی و حتی سال چهارم قهرمان شود کاری غیرممکن باشد. قطعا این افتخار سال‌های سال در فوتبال ایران برای پرسپولیس می‌ماند. به خاطر همین من احساس می‌کنم که واکنش برخی باشگاه‌ها به این دلایل است.» این مصاحبه نیز مورد توجه کاربران قرار گرفت.

دیگر اخبار پرسپولیس پربازدید با عنوان «پرسپولیس در بین برترین باشگاه‌های آسیا»، منتشر شده است. در صفحه اینستاگرام پیج رسمی گلوب ساکر، عکسی منتشر شده که در آن بهترین تیم باشگاهی در آسیا از دید کاربران اعلام شده است و در بین ۹ تیم برتر، نام پرسپولیس نیز دیده می‌شود.

 شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار پرسپولیسی‌ها به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.