بهترین تعمیرکار کولر را از کجا پیدا کنیم؟

قبلا در محله های مختلف این مغازه و تاسیساتی ها وجود داشتند و شما به مغازه مراجعه و از مغازه دار وقت خالی وی را رزرو می کردید و در انتخاب زمان، اختیار چندانی نداشتید. اکثرا هم هم محله ای و آشنا بودند. ولی الان با بزرگتر شدن شهرها شاید به این راحتی ها نتوان این مغازه ها را پیدا کرد. از طرفی همیشه دغدغه این وجود دارد که قیمت مناسب از سمت مغازه دار اعلام شود.

7

ولی اکنون از طریق سامانه خدمات منزل پین ورک  به راحتی می توانید درخواست خود را برای هر نوع کولر با هر نوع مشکلی و در هر روز و ساعتی که تمایل دارید ثبت می کنید. سپس بهترین تعمیرکاران درخواست شما را میبینند و به شما ارائه قیمت و پیشنهاد می دهند. شما هم می توانید با مشاهده سوابق کاری و امتیازات و گواهی نامه ها و تائیدیه هایی که از سمت ما برای آنها لحاظ شده، بهترین تعمیرکار کولر آبی و یا بهترین تعمیرکار کولر گازی را برای خودتان انتخاب کنید.

2

بهترین تعمیرکار کولر کیست؟

با توجه به توضیحاتی که ارائه شده بهترین راه پیدا کردن یک شرکت مناسب است. برای اینکه بتوانید بهترین تعمیرکار یا سرویس کار یا نصاب کولر آبی و یا گازی اسپلیت را پیدا کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

H3 : اداره ثبت شرکت ها

شرکتی که از آن سرویس کار یا تعمیرکار می گیرید حتما باید دارای شماره ثبت در اداره ثبت شرکت ها باشد. با مراجعه به سایت ثبت شرکت ها و وارد کردن شماره ثبت شرکت، اطلاعات خوب و مناسبی در رابطه با شرکت در اختیار شما قرار می گیرد.

3

 مجوز فعالیت شرکت

همه این دسته شرکت ها باید مجوزهای موردنیاز را از نهادهای مربوطه اخذ کرده باشند. شما می توانید وارد سایت آنها شده و مجوزهای مربوطه را بیابید. از جمله مهم ترین مجوز ها عبارتند از:

  1.  مجوز ( ای نماد )  enamad که از سمت وزارت صنعت معدن و تجارت داده می شود.
  2. مجوز ساماندهی که از طرف وزارت ارشاد اعطا می شود.
  3.  مجوز کسب و کارهای اینترنتی که از سمت اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی به شرکت ها داده می شود.

داشتن این مجوزها نشان دهنده قرص و محکم و ریشه دار بودن شرکت در نهادهای رسمی است. شرکت خدمات منزل پین ورک با دارا بودن تمامی این مجوزها، به صورت قانونی و کاملا شفاف فعالیت می کند.

 

6              4  5

  نیروهای مطمئن

شرکت باید نیروها را از فیلترهای متعددی عبور دهد که عبارتند از:

  1. گواهی عدم سوء پیشینه: نیروها به هیچ عنوان نباید سابقه کیفری و ... داشته باشند. شرکت پین ورک جزو 6 شرکت برتر در ایران است که به سامانه شاهکار متصل است و در چند دقیقه سوابق کیفری متقاضیان خود را بررسی می کند. اطلاعات این سامانه از گواهی سوء پیشینه دقیق تر و با جزئیات بیشتری است.
  2. عدم اعتیاد: نیروهای شرکت باید عدم اعتیاد یا عدم سابقه اعتیاد را به اثبات برسانند. در پین ورک همه نیروها از این فیلتر عبور داده می شوند.
  3. مدارک احراز هویت: حتما باید مدارک هویتی تعمیرکار یعتی شناسنامه یا کارت ملی در شرکت بررسی و از آنها اسکن و کپی تهیه شده باشد.
  4. چک یا سفته: از همه متخصصین باید چک یا سفته گرفته شود. در پین ورک همه متخصصین دارای سفته های بالای 20 میلیون تومان هستند که در شرکت نگهداری می شود.

H3 :  دوره های آموزشی و گواهینامه ها و مجوزها

همه نیروهای فعال باید آموزش معاشرت و برخورد با مشتریان را دیده باشند. در پین ورک تمامی نیروهای پس از عبور از فیلترهای امنیتی ذکر شده در مرحله قبل، باید در دوره ی آموزشی شرکت کنند و در آزمون انتهایی که برگزار می شود، پذیرفته شوند. همچنین باید از نهادهای رسمی مانند صنف تعمیرکاران و سرویس کاران لوازم سرمایشی و یا سازمان فنی حرفه ای، مدرک تخصصی این حوزه را داشته باشند.

پشتیبانی دائمی

تمامی شرکت ها و مجموعه های معتبر به صورت دائمی از لحظه ورود تا لحظه خروج نیرو را نظارت می کنند و در کنار مشتری هستند تا در صورت بروز نارضایتی، سریعا اقدام مناسب انجام دهند. در پین ورک شما از پشتیبانی و حمایت دائمی برخوردارید.

7

در پایان به شما چند توصیه بسیار مهم داریم:

  1. حتما سفارش خود را از طریق سایت یا اپلیکیشن ثبت کند. زیرا سفارشات خارج از سیستم، تحت کنترل ما نخواهد بود و ممکن است تبعات ناگواری داشته باشد. لینک دانلود اپلیکیشن پین ورک در زیر قرار داده شده است:

لینک دانلود اپلیکیشن پین ورک

  1. حتما در حین ثبت سفارش جزئیات سفارش خود را کامل بیان کنید.
  2. حتما از بین متخصصین معرفی شده، با دقت سوابق و نظرات سایر مشتریان درباره آنها را مطالعه کنید و مناسب ترین فرد را برای خود انتخاب کنید.
  3. حتما پس از اتمام سفارش در نظرسنجی شرکت کنید و به صورت دقیق اطلاعات را در اختیار سایر مشتریان قرار دهید تا آنها نیز سفارش موفقیت آمیزی داشته باشند.

با سپاس از توجه شما. امیدواریم از انجام کامل سفارش خود توسط پین ورک لذت ببرید . تجربه شیرین خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.