آموزش برگزاری مسابقاتی اینستاگرامی در جهت رشد پیج

این روز ها عصر را،عصر ارتباطات مینامند و افراد تاکید بر ارتباط غیر حضوری دارند و این امر بسیار رو به گسترش می باشد،به طوری که این ارتباطات از بعد اشتراک نسبت به عکس و فیلم و داده های شخصی خارج شده و وارد دنیای تبلیغات و تجارت شده است.اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین فضاهای مجازی، به دلیل آزادی و دسترسی های نامحدودی که نسبت به سایر نرم افزار های اجتماعی دارد، در این میان نقش به سزایی پیدا کرده است، در نتیجه مشاغل بسیاره هستنو که در امد ماهیانه خود را از طریق این برنامه اجتماعی به دست می اورند. در کنار این امر، مسئله برگزاری مسابقات همیشه در صحنه تبلیغات یک میدان مبارزه را برای جذب مشتری بیشتر ایجاد کرده است و اینستاگرام هم از این جایگاه دور نمانده است. برای رسیدن به این هدف هر روزه بیشتر کاربران تجاری اینستاگرام به دنبال اجرا مسابقات و نظرسنجی بیشتر جهت رسیدن به فالوور بالاتر هستند، و ابرای این امر نیاز به یک سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرامی دارند، حال سوال این است که  چطور می توانیم یک سایت یا ربات اینستاگرامی مناسب را برای به دست اورد نتیجه مطلوب در کمترین زمان انتخاب کنیم. این سسوالی است که شما در انتهای این مقاله پاسخ ان را دریافت خواهید کرد.

برنامه قرعه کشی در اینستاگرام توسط بییب biib.ir یا همان ربات قرعه کشی اینستاگرام در اصل میتواند یک برنامه یا حتی سایت باشه که به این امر اختصاص داده شده است، این برنامه باید قابلیت این را داشته باشد تا با جداسازی و دسته بندی درست اطلاعات و ایجاد یک فایل جامع، یک بانک اطلاعاتی درست را استخراج نماید و در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

1

یکی دیگر از مزایای استفاده از سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرامی توسط بییب biib.ir  علاوه بر جذب فالوور، جلب اعتماد بیشتر در بین فالوور های فعلی و آینده شماست.هر چه شرایط برگزاری این مسابقه ها روشن. و واضح تر باشد، میزان اعتماد افراد بالاتر خواهد بود. یکی دیگر از مزایای استفاده از سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرامی علاوه بر جذب فالوور، جلب اعتماد بیشتر در بین فالوور های فعلی و آینده شماست.هر چه شرایط برگزاری این مسابقه ها روشن. و واضح تر باشد، میزان اعتماد افراد بالاتر خواهد بود.طبیعتا استفاده از سایت یا ربات انلاین قرعه کشی اینستاگرامی میتواند بیشترین وضوح اطلاعاتی را داشته باشد اما همیشه دردسرهایی نیز خواهد داشت، مانند وصل نشدن به موقع سرور، وجود تحریم ها و فیلتر های مختلف ، و مهمترین آن عدم وجود امکان پرداخت دلاری.

این روزها سایت های خارجی بسیاری وجود دارد که شما میتوانید با مراجعه به انها از خدمات سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرامی استفاده کنین اما متاسفانه همگی این سایت ها در کنار صف های طولانی مدتی که دارند، حداقل یکی از معایب ذکر شده در بالا را نیز برای شما به عنوان یک کاربر ایرانی ایجاد خواهند کرد. حال پیشنهاد من شما سر زدن به سایت biib.ir است تا با مشاهده حذف تمامی این معایب در کودتاه ترین مدت بالاترین و بهترین نتیجه را از یک سایت ایرانی ببینید.

همان طور که بالاتر به آن اشاره شد، برای قرعه کشی در اینستاگرام توسط بییب biib.ir  یا توسط ربات ها انجام میشود و یا توسط سایت ها. همیشه استفاده از ربات ها برای قرعه کشی اینتستاگرامی دردسر هایی به. همراه دارد،زیرا هم باید دسترسی به اکانت اینستاگرامی شما را داشته باشد و هم اینکه با توجه به محدودیت هایی که هر روز خود اینستاگرام ایجاد میکند،امکان خطا و اخلال در ان وجود خواهد داشت. به همین دلیل ما در این مقاله به شما استفاده از. یک سایت مطمئن را بدون نیاز به دسترسی شخصی نسبت به اکانت اینستاگرام شما معرفی خواهیم کرد،تا بدون هیچ استرسی از درز اطلالات شخصی با خیال راحت مسابقات خود را برگزار، و در کمترین زمان ممکن برنده خوش شانس خود را معرفی نمایید.

روش های برگزاری مسابقه در اینستاگرام توسط بییب biib.ir ، معمولا یکی از این سه روش می باشد : قرعه کشی از بین کامنت ها ، قرعه کشی از بین قالووها ، قرعه کشی از بین لایک ها .استخراج کامنت های اینستاگرام

شروع مسابقات اینستاگرامی توسط سایت یا ربات های قرعه کشی اینستاگرام میتواند به پیشرفت شما در کسب و کارتان رونق دهد و یا منجربه ویروسی شدن رشد کسب و کارتان شود. استفاده از این شیوه مرسوم تبلیغ یعنی برگزاری مسابقات اینستاگرامی از طریق سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرامی، میتواند باعث شود تا برند تجاری شما وایرال شود.به علاوه آغاز این مسابقه ها می تواند آغازی باشد برای دست یافتن به ugc

2

 ugc به معنای به وجود آوردن مضمون تبلیغاتی برای محصول مد نظر شما به وسیله مصرف کننده است یا به زبان ساده تر مضمون ایجاد شده به وسیله شخصی که مصرف کننده کالای شماست. مثلا فردی که کالای شما را خریده تصویر کل یا قسمتی از آن را به عنوان معرفی در صفحه خود پست یا استوری می کند و شما را منشن میکند یا فالوور های او شما را بشناسند و از خدمات و کالاهای شما استفاده کنند، به این وسیله شما دیگر نیاطی به ایجاد اعتماد برای افراد جدید نخواهید داشت، چرا که ان ها با اعتماد قبلی وارد پیج شما شده اند.

تا اینجا ما درباره چرایی برگزاری مسابقه اینستاگرامی توسط سایت یا ربات قرعه کشی اینستاگرامی صحبت کردیم، اما لازم به ذکر است که استفاده از این سایت یا ربات های قرعه کشی اینستاگرامی فقط مخصوص اینستاگرام نبوده و میتواند به سایر نرم افزار های اجتماعی از جمله تلگرام هم وارد شود.

3

شما برای اینکه یک مسابقه موفق داشته باشید باید با ساماندهی جلو برید، وقتی برای رسیدن به یک هدف مشخص حاضر باشید، بهتر میتوانید به ان برسید. این ساماندهی هدف میتواند اتفاقی را رقم بزند که حتی خارج از انتظار شما باشد. بنابراین براساس این چند گام پیش بروید :

گام اول _ هدف داشته باشید

گام دوم _ مشخص کنید که برای هر مسابقه چه گروه از مخاطبین را مد نظر دارید

گام سوم _ وضعیت مالی خود را برای جوایز در نظر بگیرید

گام چهارم _ جایزه ای مناسب با مسابقه تعیین نمایید

گام پنجم _ روش برنده شدن در مسابقه را مشخص کنید، اینکه از طریق منشن کردن میباشد یا نوشتن کامنت

گام ششم _ تم مسابقه باید با زمینه فعالیت شما تطبیق داشته باشد.مثلا برای نوع فعالیت پوشاک صحیح نیست که مسابقه ای برگزار کنیم که در آن افراد عکس خود را در تعطیلات آخر هفته ارسال نمایند .

گام هفتم _ مدیریت کردن مسابقه نکته مهم دیگری است که اگر فراموش شود، باعث میشود زمام امور از دست شما خارج شود

گام هشتم _ وقت پایان مسابقه را معلوم کنید

گام نهم_ یک فاصله زمانی مناسب را برای برگزاری مسابقات خود در نظر بگیرید

گام دهم _ مسابقه شما باید یک سلسله قوانین داشته باشید

گام یازدهم _ شبکه های اجتماعی که مخاطبان میتوانند از طریق آن در مسابقه شرکت کنند را معلوم کنید

گام دوازدهم _ بعد از مسابقه نتیجه های به دست آمده را تحلیل کنید

گام سیزدهم _ یک هشتگ خاص در نظر بگیرید

گام چهاردهم _ مسابقه باید یک عنوان جذاب داشته باشد

گام پانزدهم _ زمان ارسال جایزه باید تصویر مناسبی از جوایز خود نمایش دهید

گام شانزدهم _ مشخص کنید که افراد چگونه میتوانند در مسابقه برنده شوند

گام هفدهم _ تبلیغ درست مسابقه

گام هجدهم _ حتما به با برنده شدگان تماس بگیرید

شما میتوانید به یکی از این روش ها مسابقه خود را برگزار کنید : شرکت در مسابقه به وسیله لایک کردن ، شرکت در مسابقه به وسیله منشن کردن ، شرکت در مسابقه به وسیله گرفتن عکس سلفی با کالا یا عکسی که به خدمات شما مربوط باشد، شرکت در مسابقه در صورت فالوو کردن پیج و لایک کردن یک پست خاص یا تگ کردن دوستانتون (البته گاهی افراد تاکید میکنند که افراد تگ شده هم باید پیج را فالوو کنند )

 جهت استفاده از ابزار ها به سایت biib.ir مراجعه بفرمایید