قیمت تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای

تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای از دیگر خدمات تخصصی شرکت تصفیه آسا ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران محسوب میگردد . از عوارض دیر عوض کردن فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی میتوان به اشباع شدن و کثیف شدن فیلترهای آب تصفیه کن اشاره نمود . پیشنهاد میشود برای اطلاع از قیمت فیلتر تصفیه آب و هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اینجا کلیک کنید و به سایت تصفیه آسا مراجعه نموده و یا با کارشناسان شرکت تصفیه آسا شماره های 02177167717 و 02177414306 تماس حاصل فرمایید .

کیفیت آب آشامیدنی لوله کشی شهری با عبور از فیلتر تصفیه آب افزایش چشم گیری پیدا میکند و با کاهش سختی آب آشامیدنی در حد استاندارد سلامت بدن انسان شما عزیزان میتوانید از آب پاکیزه و سالم استفاده نمایید . با این حال تعویض به موقع فیلتر ها در تداوم این روند تاثیر زیادی میگذارد و دیر عوض کردن آنها میتواند باعث کاهش کیفیت آب خروجی تصفیه شده از دستگاه تصفیه آب خانگی شما شود که در ادامه به مضرات دیر عوض کردن فیلترهای تصفیه آب میپردازیم .

Untitled

زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلتر مرحله اول دستگاه تصفیه آب با حذف رسوبات و املاح درشت بزرگتر از 5 میکرون باعث جلوگیری از بروز سنگ کلیه در بدن انسان میشود و همچنین از رسوبات و جرم گرفتن داخل آب آشامیدنی و کتری آب جوش شما جلوگیری خواهد نمود . دیر عوض کردن فیلتر شماره یک تصفیه آب موجب میشود که این فیلتر اشباع شده و دیگر توانایی حذف املاح درشت و رسوباتی همچون شن و ماسه و گل و لای و زنگ لوله را نداشته باشد . اینجاست که وقتی این فیلتر عملکرد درست از خود نشان ندهد رسوبات موجود در آب لوله کشی از مرحله اول عبور کرده و به مراحل بعدی خواهند رسید .

عمر مفید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی همچون پمپ و شلنگ ها و شیرهای برقی با ایجاد رسوبات کاهش پیدا خواهند نمود . این یعنی با تعویض به موقع فیلترها هم میتوانید به افزایش کیفیت آب تصفیه شده کمک شایانی نمایید و هم سرویس دستگاه سر موقع از بروز اشکالات و خرابی دستگاه تصفیه آب خانگی جلوگیری خواهد نمود .

زمان تعویض فیلتر مرحله اول ، دوم سوم که فیلترهای سه گانه تصفیه آب محسوب میگردند هر شش ماه میباشد و پس از گذر این زمان نیاز به تعویض خواهند داشت .

فیلتر مرحله دوم و سوم کربن اکتیو فعال گرانول و فیلتر کربن بلاک هستند که با آزاد سازی یون های مثبت و منفی وظیفه حذف کلر از آب آشامیدنی لوله کشی شهری را برعهده دارند . دیر عوض کردن فیلتر دوم و سوم نیز میتواند باعث شود تا جذب کلر از آب آشامیدنی به درستی صورت نگیرد . حذف کلر از آب آشامیدنی باعث جلوگیری از ریزش مو و چروک شدن پوست بدن انسان میشود به ویژه پس از کلرزنی در آب شهری باید کلر و مواد جانبی آن همچون کلرامین از آب آشامیدنی حذف کامل شوند زیرا کلر یک ماده شیمیایی محسوب میشود و برای سلامت بدن انسان مضر است .

علاوه بر این که کلر از آب آشامیدنی حذف میشود ، فیلتر کربن بلاک شماره سه تصفیه آب با جلوگیری از عبور املاح درشت و ورود به ممبران تصفیه آب در واقع یک فیلتر محافظ ممبران محسوب میگردد . فیلتر ممبران قلب اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی محسوب میشود که توانایی حذف املاح بسیار ریز از آب آشامیدنی همچون نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و آلومینیوم و… تا ابعاد 0,0001 میکرون را داراست . در صورت دیر عوض کردن فیلترهای پیش تصفیه ، املاحی که نباید به ممبران وارد شوند وارد محفظه این فیلتر شده و عمر مفید این فیلتر اصلی را کاهش خواهند داد .

بهترین زمان تعویض فیلتر ممبران تصفیه آب هر یکسال و نیم الی دو سال است که با دستگاه سختی سنج آب آشامیدنی تی دی اس متر tds meter بررسی میشود که در صورتی که سختی آب آشامیدنی بالای عدد 100 باشد و یا نزدیک به عدد 100 باشد این فیلتر نیاز به تعویض دارد و زمان تعویض آن فرا رسیده است .

2

فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی در واقع خواص دستگاه آب شیرین کن خانگی را به دستگاه شما خواهد داد و با حذف بو ، طعم و رنگ تلخ و بد آب آشامیدنی از تلخی آب جلوگیری میکند . علت تلخی آب تصفیه شده پس از گذشتن از عمر مفید این فیلتر این است که در زمان مناسب تعویض فیلتر صورت نگرفته است و این فیلتر توانایی حذف طعم تلخ آب را ندارد . زمان تعویض فیلتر مرحله پنجم آب تصفیه کن خانگی هر یک سال میباشد که توسط کارشناسان شرکت تصفیه آسا و همراه با مجموعه سه عددی فیلتر تصفیه آب مراحل اول دوم و سوم انجام خواهد شد .

فیلتر مرحله ششم مینرال معدنی ساز دستگاه تصفیه آب خانگی املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه ی آب آشامیدنی حذف شده بودند را به آب آشامیدنی بازمیگرداند . در صورت تمام شدن املاح معدنی موجود داخل این فیلتر ، سختی آب آشامیدنی بیش از اندازه کاهش پیدا خواهد کرد و دیگر املاح مفید به آب آشامیدنی با نخواهند گشت . به همین منظور زمان تعویض فیلتر مینرال معدنی ساز تصفیه آب نیز هر یکسال به همراه مراحل 1 ، 2 ، 3 ، 5 میباشد .

قیمت فیلتر تصفیه آب

قیمت انواع فیلترهای تصفیه آب خانگی برای دستگاه های مختلف متفاوت است که فیلترهای الترافیلتراسیون یا اسمز معکوس دارند و از فیلترهای خاصی همچون فیلتر اینلاین یا آلکالاین قلیایی کننده آب آشامیدنی و یا اکسیژن ساز استفاده میکنند . جهت اطلاع از هزینه تعویض پک کامل فیلتر تصفیه آب و یا قیمت فیلترهای سه گانه مجموعه سه عددی تصفیه آب میتوانید به صفحه https://www.tasfiyeasa.com/water-purifier-filter/replacement-price.html در سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و یا با کارشناسان شرکت تصفیه آسا شماره های 02177167717 و 02177414306 جهت دریافت خدمات تعویض فیلتر در تهران تماس حاصل فرمایید .

کارشناسان فنی شرکت تصفیه آسا با بهترین مارک فیلتر تصفیه آب خانگی در محل شما و به صورت اصولی دستگاه شما را در اسرع وقت سرویس و تعویض فیلتر خواهند نمود . از انواع برندهای تصفیه آسا برای تعویض فیلتر میتوان به تعویض فیلتر تصفیه آب سافت واتر Soft Water ، سی سی کا CCK ، روبن Roben ، مینروا Minerva ، آکوا پرو AquaPro ، آرتک Artec و… اشاره نمود .