نکات مهم در خرید بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در مرکز فروش تصفیه آب خانگی در تهران به فروش میرسند و این تعداد برندها و مارک های متنوع حتی به بیش از 60 مدل نیز میرسد اما طبیعتا هر روش تصفیه آبی نمیتواند مناسب منزل شما عزیزان باشد و در این بین تعداد کمی دستگاه تصفیه آب استاندارد و اورجینال وجود دارد که میتواند آب آشامیدنی لوله کشی شهری را با همه مضرات به آب تصفیه شده معدنی و با سختی آب مناسب سلامت بدن انسان برساند . لوله کشی آب شهری دارای املاح مضر بسیاری است که به برخی از مهم ترین آنها میپردازیم .

در میان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی ، تصفیه آب مینروا تایوان Minerva در واقع از برندهای معتبر تصفیه آب به جهت داشتن تاییدیه جهانی بهداشت NSF و دارا بودن نماد اصالت جهت تشخیص دستگاه اصلی از تقلبی در بازار تصفیه آب ایران است . دستگاه تصفیه آب مینروا تایوان مدلهای مختلف الترافیلتراسیون ، اسمز معکوس 6 الی 8 مرحله ای دارد که مناسب منازل شما بهترین گزینه را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد .

املاح درشت و رسوبات موجود در آب آشامیدنی همچون شن و ماسه و گل و لای و املاح بزرگتر از 5 میکرون همچون زنگ لوله که در آب شهری موجود است همه باعث رسوب گرفتن در کتری و کلیه بدن انسان میشود و بیماری های کلیوی از این مورد بوجود می آیند که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی توانایی حذف این املاح مضر را به راحتی دارد . نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و آلومینیوم و… املاح ریز بسیار مضری هستند که هر دستگاه تصفیه آبی قادر به حذف این املاح ریز کوچکتر از 0,0001 میکرون نیستند و طبیعتا اینجاست که عملکرد انواع تصفیه آب باید بررسی شده و کامل ترین مورد برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی انتخاب گردد تا آب آشامیدنی به بهترین سختی استاندارد سلامت بدن انسان برسد . پیشنهاد میشود برای خرید دستگاه تصفیه آب با مشاوران فروش تصفیه آسا ، بزرگترین فروشگاه آنلاین تصفیه آب خانگی ، شماره های 02177167717 و 02177414306 تماس حاصل فرمایید و یا ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه نمایید .

عملکرد بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

انواع دستگاه تصفیه آب در مدل های سر شیری ، کلمنی رومیزی ، زیر سینکی اسمز معکوس ، تصفیه آب ورودی ساختمان و تصفیه آب یو اف الترافیلتراسیون در مارک های مختلف در بازار تصفیه آب تهران به فروش میرسند اما کدام دستگاه تصفیه آب بهتر است و چه دستگاه تصفیه آبی بخریم ؟ طبیعتا دستگاه های ورودی ساختمان تنها املاح درشت آب آشامیدنی را حذف مینمایند و برای شرب و آشامیدن نمیتوان روی این تصفیه کننده های یک الی سه مرحله ای حساب باز کرد . یک تصفیه سرشیری نیز با دارا بودن تنها فیلتر الیافی همچون یک صافی معمولی عمل میکند و املاح ریز آب آشامیدنی که مضر نیز هستند را حذف نخواهد کرد . دستگاه بدون پمپ و مخزن الترافیلتراسیون هم از آنجایی که خیلی شبیه به مدل های زیر سینکی اسمز معکوس است خیلی مورد استقبال قرار میگیرد اما به علت نداشتن فیلتر اصلی اسمز معکوس نمیتواند به کاهش سختی آب آشامیدنی و حذف املاح ریز مضر آب آشامیدنی بپردازد و در واقع هیچ کدام از این دستگاه ها توانایی تصفیه کامل آب آشامیدنی را ندارند به جز یک مورد و آن چیزی جز دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوان ro reverse osmosis system  اسمز معکوس نیست .

عملکرد تصفیه کن آب خانگی مینروا اسمز معکوس بسیار اصولی طراحی شده و برای تهران ، کرج ، البرز و سراسر ایران قابل استفاده است . در واقع فیلترهای سه گانه تصفیه آب مینروا Minerva زیر سینکی املاح درشت و رسوبات همچون شن و ماسه و گل و لای در ابعاد بزرگتر از 5 میکرون را حذف و تصفیه مینمایند و کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را تصفیه میکنند .

11

فیلتر ممبران اسمز معکوس مینروا در مرحله چهارم آب تصفیه کن خانگی قادر به حذف تمام املاح مضر آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون است . از انواع این املاح بسیار مضر نیترات ، نیتریت و آلومینیوم و آرسنیک را میتوان نام برد که سرطان زا بوده و باعث بروز آلزایمر در بدن انسان میگردند . این املاح مضر پس از تصفیه به پساب فاضلاب خروج پیدا خواهند نمود و آب آشامیدنی به فیلترهای مراحل بعدی عبور میکند . بو ، طعم و رنگ آب آشامیدنی در فیلتر پست کربن مرحله پنجم بهبود پیدا نموده و تمیز میشود و در مرحله ششم نیز املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه حذف شدند همچون کلسیم ، منیزیم ، سدیم و بی کربنات به آب آشامیدنی اضافه خواهند شد . برخی دستگاه های تصفیه آب هفت مرحله ای قلیایی یونیزه هستند که با فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی به آن خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی میدهند و در هشتمین مرحله نیز از لامپ یو وی التراوایولت یا فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز استفاده میشود . جهت مشاهده قیمت و مشخصات فنی انواع بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا Minerva میتوانید به آدرس  https://www.tasfiyeasa.com/water-purifier/products.html  مراجعه نمایید .

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

در میان مارک ها و برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی قطعا تعدادی از مارک ها رقابت شدیدتری داشته و از این رو قیمت مناسب در کنار کیفیت درجه یک ارائه خواهند نمود . در این میان انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا Minerva اصل اورجینال میتواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باشد .  دستگاه تصفیه آب مینروا Minerva دارای پمپ و مخزن تحت فشار بوده و آب آشامیدنی تصفیه شده را برای شما عزیزان ذخیره مینمایند . سختی آب آشامیدنی خروجی انواع آب شیرین کن خانگی تایوانی مینروا زیر عدد 100 که نرمال و استاندارد برای سلامت بدن انسان است میباشد و کارشناسان فنی در زمان نصب با یک سختی سنج آب تصفیه شده را تست و عملکرد درست تصفیه آب را به شما عزیزان تحویل میدهند . برای اطلاع از بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی مینروا تایوان Minerva میتوانید به صفحه https://www.tasfiyeasa.com/?p=2122 مراجعه کنید .

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اصل تایوان از تصفیه آسا

تصفیه آسا دارای سابقه طولانی در واردات ، عرضه و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال تایوان میباشد . با این وجود نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا انواع آب تصفیه کن با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه را به همراه خدمات نصب و ارسال رایگان و اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب و سرویس های دوره ای به شما عزیزان ارائه مینماید . جهت اطلاعات بیشتر راجع به خرید و قیمت تصفیه آب خانگی میتوانید به آدرس https://www.tasfiyeasa.com مراجعه نمایید و یا با شماره های 02177167717 و 02177414306 تماس حاصل فرمایید .