چاپ کاتالوگ چگونه انجام می ‌شود؟ مقرون به صرفه ترین روش چاپ کاتالوگ کدام است؟

 

ممکن است سوالات زیادی در زمینه چاپ کاتالوگ در ذهن شما نقش بسته باشد. در این مقاله میخواهیم در ابتدا به معرفی اینکه کاتالوگ چیست بپردازیم سپس روش های چاپ آن را برای شما شرح می دهیم و در نهایت روش های کاهش هزینه چاپ کاتالوگ و معرفی مقرون به صرفه ترین روش های چاپ آن را با شما در میان میگذاریم.

برای پاسخ به تمامی سوالات خود در این زمینه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

معنی واژه کاتالوگ چیست؟

این کلمه به عنوان یک اسم در زبان انگلیسی استفاده می‌شود که به معنی یک لیست کامل از موارد متفاوت است، که آنها را به ترتیب حروف الفبا یا سایر سیستم‌های خاص قرار می‌دهند و به عنوان مرجعی برای معرفی یک شغل یا حرفه خاص به شکل دفترچه ای ارائه می‌شود.

این لیست می‌تواند شامل مواردی از تمام کتاب‌ها یا منابع موجود در یک کتابخانه باشد.

در اصل، کاتالوگ کتابی است که موارد زیادی را ذکر می‌کند و یا به بیانی دیگر متداول ترین نوع معرفی برای نوع فعالیت و محصولات قابل عرضه یک فروشگاه است.

می توان گفت این ابزار یک لیست سازمان یافته است که به صورت کتاب یا جزوه مشاهده می‌شود و تمام مواردی را که می‌توانید در یک فروشگاه خریداری کنید، به همراه تصاویری از اقلام و قیمت آنها به شما معرفی می‌کند.

شما می‌توانید از این ابزار برای معرفی هر نوع محصول یا حرفه‌ای استفاده کنید.

در اینجا لازم است به برخی نکات کلی در زمینه خدمات چاپی کاتالوگ ارائه کنیم:

خدمات چاپ کاتالوگ

در ابتدا شایان ذکر است به دلیل قیمت بالای چاپ و هم چنین تاثیر مهم چاپ آن بر برندینگ مجموعه کسب و کار شما، در همان ابتدا چاپخانه ای را انتخاب نمایید تا بتواند در قدم اول مشاوره ای تخصصی و حرفه ای را به جهت انتخاب درست نوع چاپ، نوع متریال، روش چاپ و ... به شما ارائه دهد.

مجموعه چاپ و بسته بندی آپادانا (آپاچاپ) یکی از مراکزی است که شما میتوانید از مشاوره کارشناسان متخصصی و مجرب آن به جهت انتخاب درست و در نتیجه کاهش هزینه های چاپی خود در کنار دریافت بالاترین کیفیت استفاده نمایید.

مجموعه چاپ آپادانا، انواع مختلفی از خدمات چاپ کاتالوگ و اتمام پروژه به صورت ارائه فایل الکترونیکی (به عنوان مثال ایمیل، سی دی، درایوهای USB)، چاپ دیجیتال رنگی و سیاه و سفید، نسخه‌های سیاه و سفید، صحافی و... را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درجهت امور چاپی مورد نظر خود، با مجموعه آپادانا همراه باشید و سوالات خود را پاسخ دهید.

11

چاپ دیجیتال کاتالوگ؛ مناسب برای حجم و زمان کم

چاپ دیجیتال فرآیندی است که امکان چاپ مستقیم از یک فایل الکترونیکی یا دیجیتال برای چاپ کاتالوگ را از طریق یک چاپگر مبتنی بر جوهر را  فراهم می‌کند. این یک روش با کیفیت بالا و مقرون به صرفه برای تولید اسناد در حجم کم و در زمان مناسب است.

چگونه می‌توانم پس از طراحی کاتالوگ، کار چاپ کاتالوگ خود را انجام دهم؟

پیشنهاد میکنیم بعد از مرحله طراحی کاتالوگ طبق اصول طراحی، فرایند چاپ آن را به یک مجموعه متخصص که کار اصلی آن چاپ کاتالوگ می باشد بسپارید تا بتوانید از تمام تجربیات و تخصص آنها در جهت به حداقل رساندن خطای چاپی بسپارید.

شما می‌توانید کارهای چاپی خود را در مجموعه چاپ آپادانا انتخاب کنید، و با همراهی کارشناسان این مجموعه تا مرحله چاپ کاتالوگ پیش رفته و در نهایت متخصصان در چاپ آپادانا می‌توانند آن را در جایی که مورد قبول شماست ارسال کنند یا آن را به شما تحویل دهند.

قیمت پیشنهادی چاپ کاتالوگ

در صورتی که برای امور چاپی خود یک مجموعه قدرتمند را انتخاب نمایید میتوانید پیش از اقدام به چاپ از ریز هزینه های آن اطلاع داشته باشید تا بتوانید تصمیم درستی در دیگر موارد داشته باشید.

مجموعه چاپ آپادانا از یک ابزار حرفه‌ای برای برآورد هزینه هر کار چاپی استفاده می‌کند. فقط کافی است شغل خود را بیان کنید، سپس متخصصان ما می‌توانند مشاوره لازم جهت انتخاب درست را ارائه دهند.

طراحی اصولی کاتالوگ؛ پیش نیاز یک چاپ بی نقص

این مورد یکی از بدیهی ترین اصول چاپ است چرا که در صورت طراحی اصولی و استاندراد است که می توانید خروجی چاپی صحیح و دلخواه خود را داشته باشید.

در آپاچاپ، گروه طراحان گرافیک با تجربه عالی می‌توانند کار طراحی و چاپ کاتالوگ مد نظر شما را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

فایل های مورد قبول برای چاپ افست

شما برای شروع فرایند چاپی خود می توانید پرونده‌های Microsoft، Word ، Excel ، PowerPoint و Publisher handle و همچنین فایل‌های PDF Adobe and و موارد دیگر را آماده کنید با این وجود ارائه فرمت  PDF بهترین حالت ممکن برای دریافت بالاترین کیفیت خروجی از چاپ می باشد.

12

مدت زمان چاپ کاتالوگ؛ سریع ترین زمان ممکن

زمان تکمیل پروژه شما، بسته به پیچیدگی شغل و نوع درخواست متفاوت خواهد بود. با این حال، در صورتی که با مجموعه ای قدرتمند و با سابقه تصمیم به همکاری به جهت پروژه چاپی خود داشته باشید میتوانید در کمترین زمان ممکن محصولات چاپی خود را تحویل بگیرید.

چاپ کاتالوگ برای چه مشاغلی انجام می شود ؟

طراحی و چاپ کاتالوگ برای تمامی مشاغل مجاز که منع قانونی نداشته باشند قابل انجام است. پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه اقدام به طراحی و چاپ آن بکنید از مشاوره کارشناسان آپاچاپ بهره ببرید.

چاپ آپادانا انواع مختلفی از کارهای چاپی را انجام می‌دهد، از جمله کارت ویزیت، کارت پستال، آگهی‌ها، علائم، ارائه‌ها، خبرنامه‌ها، آگهی‌ها، چاپ کاتالوگ، چاپ هولوگرام و ...

ویژگی های یک کاتالوگ اصولی؛ تاثیرگذاری بیشتر

اگر تازه کار خود را شروع کرده‌اید یا به معرفی فشرده‌ تری برای تبلیغ برند خود نیاز دارید، باید راه‌های متفاوت و مفید ارائه محصول یا خدمات خود را بیشتر و به روزتر کنید. از این ابزار میتوانید به عنوان یک ابزار بازاریابی در فعالیت‌های تبلیغاتی و کمپین‌های آگاهی از برندها، ضروری هستند.

 شما باید بدانید که چگونه هر وسیله‌ای می‌تواند مخاطب شما را با  نحوه استفاده صحیح از آن محصول  و شما آشنا کرده و در ارتقاء تجارت شما سودمند باشد.

اگر قصد ایجاد چیزی را دارید که بتواند محصولات یا خدمات شما را به نمایش بگذارد، می‌توانید بازاریابی کاتالوگ را در نظر بگیرید. استفاده از این ابزارها مفید هستند و یکی از راه‌های خلاقانه و کارآمد برای تبلیغ برند شما هستند.

چاپ کاتالوگ به شما فضای کافی می‌دهد تا همه چیز را در مورد محصول یا خدمات خود بیان کنید و همزمان خلاقیت خود را نشان دهید تا مطالب شما برای مخاطبان شما جذاب تر شود.

در مجموعه های چاپی قدرتمند مانند آپاچاپ نیز میتوانید علاوه بر چاپ اصولی کاتالوگ خود، آن را مستقیم به مشتری خود تحویل دهید تا بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشید.

در نهایت شما میتوانید جهت انجام تمام امور طراحی تا چاپ کاتالوگ با مجموعه چاپ و بسته بندی آپادانا همراه باشید تا خاطره‌ای به یاد ماندگار با چاپ زیباترین و با کیفیت ترین محصولات چاپی در خاطر شما عزیزان ماندگار شود.