با کیفیت‌ترین قفل های دیجیتال ارزان در بازار

قفل دیجیتال انقلابی در شیوه امن کردن درب‌های گوناگون ایجاد کرده‌اند. فرقی نمی‌کند بخواهید یک کمد را قفل کنید یا یک گاو صندوق، درب خانه، درب شرکت، درب اتاق‌ها و... . به هر طریق این کار توسط قفل‌های مختلف انجام می‌شود. اما اگر بخواهید بیشترین احساس امنیت داشته باشید؛ و قفل‌ها امکانات و کنترل‌های خاصی را در اختیار شما بگذارند؛ بهتر است انواع قفل دیجیتال را بررسی کنید.

از آنجا که قفل‌های دیجیتال محصولاتی مدرن هستند و عمر زیادی از حضور آنها در بازار نمی‌گذرد؛ یافتن نمونه‌های باکیفیت و ارزان آن نیازمند شناخت این محصولات، کاربردهای مختلف آن، نشانه‌های کیفیت بالا در آنها و سایر موارد مهم در این زمینه است. همچنین یکی از مشتریان اصلی این محصولات، هتل‌ها هستند. طبیعتا از اهمیت نقش قفل‌ها در بالا بودن امنیت در هتل‌ها آگاه هستید. بنابر همین اهمیت، در این نوشته مهم‌ترین نکات برای خرید قفل دیجیتال کمد را مطرح کرده و همچنین تجهیزات هتلی دیگر که تکمیل‌کننده این امکانات دیجیتالی است را معرفی خواهیم کرد.

قفل دیجیتال کمد

قفل دیجیتال کمد کاربردهای بسیاری دارد. در واقع در هر دربی که پیش از این، از قفل کمد برای باز و بسته کردن آن استفاده می‌شد؛ در حال حاضر می‌توان قفل هوشمند را جایگزین کرد.

البته قفل دیجیتال کمد در بعضی مکان‌ها و شرایط خاص از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است. از این قفل در مکان‌های عمومی که به هر فرد یک کمک اختصاص داده می‌شود، بیشرین استفاده را می‌کنند.

به عنوان مثال در استخرهای عمومی، باشگاه‌های ورزشی، مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و سایر فضاهای عمومیِ نیازمند به کمد اختصاصی، استفاده از قفل دیجیتال کمد کارایی دارد.

در هر فضایی نیز اهمیت دیجیتالی بودن قفل کمد متفاوت است. اولین مزیت این قفل‌ها راحتی بسیار بالای آنهاست. چراکه برای استفاده از آنها دیگر نیازی به وجود کلید، انداختن کلید در قفل و... نیست. بلکه تنها کافیست، از سیستم مغناطیسی آن استفاده کرده و با نگه داشتن کلید مغناطیسی در کنار قفل، آن را باز کنید.

قفل الکترونیکی کمد

این سیستم مغناطیسی در قفل کمد، علاوه بر راحتی، مزایای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال در استخرها و به‌طور کلی باشگاه‌های ورزشی، این قفل هوشمند به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت و ضربه، بهترین انتخاب است. در کنار این مزایا، امنیت کدگذاری در این قفل‌ها بسیار مناسب بوده و خیال شما را از بابت بسته ماندن درب کمدها و باز نشدن آنها با سایر کلیدهای مغناطیسی آسوده می‌کند.

البته قفل کمد دیجیتالی در انواع دیگری نیز تولید می‌شود؛ که بنابر نوع کاربری، شما ممکن است استفاده از آنها را ترجیح بدهید. از جمله قفل‌های دیجیتالی دیگری که می‌توان روی کمدها نصب کرد می‌توان به قفل دیجیتالی با اثر انگشت، کارت، رمز، تگ روی دسته‌کلید، تگ خودرو، قفل موبایلی و تشخیص چهره اشاره کرد. طبیعتا هرکدام از این قفل‌ها ویژگی‌های خاصی را در اختیار شما می‌گذارند؛ که با توجه به شرایط و محل مورد استفاده باید نمونه مناسب خود را خریداری نمایید.

چند نکته برای خرید قفل کمد مناسب

پیش از خرید قفل دیجیتال کمد، نیازهای خود را به درستی شناسایی کنید؛ و سپس اقدام به انتخاب محصول مدنظر نمایید. در بسیاری از مواقع با وجود بررسی بسیار هنوز هم به انتخاب خود شک خواهید داشت. بنابراین در نهایت توصیه می‌کنیم با توضیح نیازهای خود، از یک شرکت یا فرد متخصص در این زمینه نیز راهنمایی بگیرید.

برای قفل‌های دیجیتال نیز، به این نکته توجه کنید که بهترین محل خرید آن، جایی است که در تمامی مراحل خرید، از مشاوره پیش از خرید، نصب، گارانتی و تعمیرات احتمالی بعدی، در کنارتان باشد. همچنین نگاهی به خدمات ارائه شده قبلی، سوابق و نمونه‌کارها در این زمینه راه‌گشا است.

خرید تجهیزات لازم هتل‌ها

خرید تجهیزات لازم هتل‌ها، علاوه بر قفل‌های دیجیتال هتلی، شامل مواردی از جمله پاور سوییچ هتلی، ترموستات هتلی، سشوار هتلی، کتری برقی هتلی، کلید لمسی روشنایی، گاوصندوق هتلی، مینی بار هتلی و نشان‌گر وضعیت اتاق هتل است. بعضی از این تجهیزات می‌توانند در ارتباط با قفل‌های هوشمند هتل، تکیمل‌کننده امکانات مراکز اقامتی باشند. این تجهیزات هتلی می‌توانند کیفیت ارائه خدمات در هتل شما را متحول کنند.

در ادامه به‌طور مختصر با هریک از آنها آشنا می‌شوید:

قفل هتلی: شامل انواع قفل دیجیتال کارتی، مغناطیسی، رمزی و... بوده و به شکل دستگیره‌های یک تکه و دو تکه، در طرح‌های متنوع کلاسیک و مدرن است.

سشوار هتلی: این سشوار معمولا به صورت دیواری و قابل نصب روی دیوار کنار آینه است. این سشوار با توان‌های مختلف ارائه می‌شود و قابل جابجایی نیست.

ترموستات هتلی: این ترموستات به صورت لمسی و برای کنترل تهویه مطبوع اتاق با هدف حفظ دمای مناسب در اتاق، تولید شده و روی دیوار اتاق‌های هتل نصب می‌شود.

پاور سوییچ هتلی: ابزاری برای کنترل مصرف برق در اتاق‌های هتل است. این دستگاه در کنار درب اتاق نصب می‌شود و به کمک یک کارت فعال و غیرفعال خواهد شد. پاور سوییج موجب قطع و وصل شدن برق اتاق می‌شود و باز و بسته شدن قفل دیجیتالی درب اتاق نیز به آن وابسته است. این کار باعث می‌شود تا همیشه اطمینان داشته باشید که در اتاق‌های خالی هتل، هیچ مصرف برق بیهوده‌ای صورت نمی‌گیرد.

تجهیزات هتلی

مینی بار هتلی: یا همان یخچال هتلی، یخچالی کوچک است که معمولا داری درب شیشه‌ای بوده تا خوراکی‌های داخل آن بدون باز کردن قابل بررسی باشد. مینی بارها اندازه‌های متفاوتی دارند و طبع نمونه‌های کوچک‌تر دارای قیمت کمتر و البته مصرف برق کمتری هستند.

کتری برقی هتلی: یکی دیگر از امکانات رفاهی موجود در اتاق هتل‌ها و مراکز اقامتی است. کنتری برقی هتلی اگرچه از نظر کارکرد با کتری برقی یا چای ساز خانگی تفاوتی ندارد؛ اما از نظر ظاهری با آن متفاوت است. سینی استفاده شده در این محصول بزرگ‌تر است؛ و فضای مناسبی برای قراردادن لیوان‌های نوشیدن چای، چای کیسه‌ای، قند و... دارد.

گاوصندوق هتلی: وجود یک گاوصندوق کوچک در اتاق هتل‌ها، به مسافر اجازه می‌دهد تا وسایل ارزشمند خود را در آن قرار داده و با خیالی آسوده و بدون نیاز به حمل این وسایل، اتاق هتل را ترک کند. گاوصندوق‌های هتلی مدرن، به کمک قفل دیجیتال باز و بسته می‌شوند.

کلید لمسی روشنایی: از این کلیدها می‌توانید به جای کلید و پریزهای قدیمی استفاده کنید. در سیستم لمسی این کلیدها از تکنولوژی خازنی استفاده شده و دوام و عمر بالایی دارند. ظاهر مدرن و شیک و راحتی و جذابیت استفاده از این کلیدها، می‌تواند فضای اتاق‌های هتل شما را متحول کند.

نشان‌گر وضعیت اتاق هتل: این پنل می‌تواند درون یا بیرون اتاق نصب شده و اطلاعاتی در مورد وضعیت اتاق ارائه دهد. این اطلاعات قابل تنظیم بوده و شامل مواردی همچون شماره اتاق، خالی یا پر بودن آن، خوش‌آمدگویی به مهمان، اعلام نیاز به خدمات گوناگون و... است.

تمامی این تجهیزات می‌توانند در کنار قفل دیجیتال هتلی و در هماهنگی با آن نصب شده و موجب افزایش کیفیت خدمات هتل‌ها به مسافران شوند.