هتل مارینا پارک کیش

 هتل‌های مارینا در دنیا سالیانه گردشگران زیادی را از نقاط مختلف سمت خود جذب می‌کنند. ساخت هتل کنار ماریناها، اسکله‌های کوچک که برای پهلوگرفتن جت‌های شخصی و قایق‌های کوچک استفاده‌ می‌شوند، صنایع تفریحی و توریستی زیادی را برای مسافران به‌ارمغان می‌آورند. این هتل‌ها حسی شگفت‌انگیز و جذاب را در شما ایجاد می‌کنند. آرامش هتل میان دریا و در محاصره سواحل بسیار زیبا حس قدم‌زدن در جزیره‌ای کوچک و دنج را در شما زنده خواهد کرد. هتل مارینا پارک کیش اولین و تنها هتل مارینای ایران است که افراد زیادی برای دیدن آن و استفاده از جاذبه‌های زیبایش به جزیره کیش سفر می‌کنند. درادامه به معرفی و بررسی هتل مارینا پارک کیش می‌پردازیم.  

معرفی

هتل مارینا پارک کیش اولین هتل مارینای کشور است که در سال 90 تاسیس شد. این هتل پنج ستاره به‌تنهایی یکی از جاذبه‌های گردشگری جذاب جزیره کیش به‌شمار می‌رود. هتل مارینا پارک کیش از لوکس‌ترین و زیباترین هتل های کیش است که با مساحتی بیش از 10 هکتار و حدود 750 متر نوار ساحلی خلیج‌فارس، سالانه گردشگران زیادی را به‌خود جذب می‌کند. چندین هکتار پارک ساحلی با دریاچه‌های زیبا کنار سواحل مرجانی، لذت سفر به جزیره کیش را برای شما به‌یادماندنی‌تر می‌کند. این هتل با امکاناتی بی‌نظیر و مدیریتی عالی جوایز بین‌المللی زیادی را مانند تندیس طلایی مدیریت کیفیت از سوییس، جایزه بهترین عملکرد مدیریت از تحقیقات کیفیت اروپایی و... دریافت کرده ‌است. هتل مارینا پارک کیش بزرگ‌ترین پارک ساحلی و فضای سبز را در سراسر جزیره و میان همه هتل های کیش دارد که فضایی بسیار مجهز با امکانات تفریحی عالی مانند کایاک‌سواری، چتربازی با پاراسل، شاتل‌سواری و... را برای استفاده مسافران فراهم ‌کرده ‌است.

هتل مارینا پارک کیش امکانات متنوعی را به مسافران و مهمانان هتل ارائه می‌کند که باعث محبوبیت بسیار زیاد این هتل میان گردشگران می‌شود. باتوجه به امکانات گسترده و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل، اقامت در آن نیازمند هزینه بالایی است. البته با رزرو هتل های کیش از علی بابا می‌توانید هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید. اقامت در هتل مارینا پارک کیش دست‌کم دو میلیون و 154 هزارتومان برای هر شب برایتان هزینه‌ خواهد داشت. هتل مارینا پارک کیش به مراکز تفریحی زیبایی مثل باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها و... دسترسی دارد.

31

اقامت

اقامت در هتل مارینا پارک کیش با دو طبقه و 190 اتاق،  بین دو میلیون و 154 هزارتومان تا چهار میلیون و 426 هزارتومان برای هر شب بودجه می‌خواهد. تفاوت قیمت‌ها به‌دلیل تنوع اتاق‌ها با امکانات متفاوت است که در این هتل وجود دارد. اتاق دابل پارک، اتاق تویین پارک، اتاق تویین دریا، اتاق دابل دریا، اتاق استاندارد، جونیور سوئیت دوخوابه، جونیور سوئیت یک‌خوابه، سوئیت رویال، سوئیبت دوخوابه و سوئیت یک‌خوابه انواع اتاق‌های هتل مارینا پارک کیش هستند. با رزرو هتل کیش از https://www.alibaba.ir/tour/iran-kish_island علی بابا می‌توانید مشخصات اتاق موردنظرتان را پیش از رزرو به‌طورکامل بررسی کنید. قوانین اقامت خردسالان در هتل مارینا پارک کیش به‌این‌شکل است که اقامت کودکان زیر پنج سال بدون هزینه و کودکان بالای پنج سال به‌عنوان نفر اضافه محسوب ‌می‌شوند.

هتل مارینا پارک کیش امکانات رایگان زیادی دراختیار مسافرانش می‌گذارد. سرویس ترانسفر رفت رایگان هتل ازجمله خدمات هتل مارینا پارک کیش است. پیش از سفر تاریخ، ساعت سفر، شماره پرواز و شماره شرکت هواپیمایی را به کارکنان هتل اطلاع دهید تا در فرودگاه به استقبال شما بیایند. اگر از آن‌دسته افرادی هستید که ورزش روزانه حتی در سفر برایشان اهمیت زیادی دارد، باشگاه بدنسازی هتل مارینا پارک کیش را ازدست ‌ندهید. هم‌چنین درصورت همراه‌داشتن اتومبیل شخصی، پارکینگ با ظرفیت 100 ماشین دراختیارتان قرار می‌گیرد. هتل مارینا پارک کیش علاوه‌بر بوفه صبحانه رایگان که مانند سایر هتل های کیش دراختیار مسافران قرار دارد، وعده ناهار را هم به‌صورت رایگان برای شما سرو می‌کند. استخر، سونا و جکوزی هتل مارینا پارک کیش هم به‌طور رایگان درخدمت میهمانان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با اینترنت رایگان هتل لحظات ناب و هیجان‌انگیز اقامت خود را با دوستانتان به‌اشتراک بگذارید.

امکانات

به‌طورکلی از امکانات هتل مارینا پارک کیش می‌توان به استخر آب شیرین با ساحل ماسه‌ای، پارک بادی در آب، سالن ماساژ تایلندی، اتومبیل‌سواری و دیگر امکانات تفریحی اشاره کرد. وجود تفریحات آبی فراوان مانند بنانا سواری، ویندسرف، جت‌اسکی، غواصی، ماشین پرواز، کایت‌بوردینگ و ویت‌بوردینگ دست شما را برای انتخاب یک تفریح هیجان‌انگیز و دلخواه باز می‌گذارد. شما می‌توانید با غواصی دو طرف ساحل، از دیدن مرجان‌های ساحلی لذت ببرید. همچنین برای سفر به کیش برای اقامت در هتل مارینا پارک کیش می‌توانید در لیست قیمت تور کیش ارزان و لحظه آخری علی بابا جستجو کنید.

هتل مارینا پارک کیش کنار امکانات متداول موجود در هتل های کیش مانند آسانسور، خشکشویی، روم‌سویس، یخچال، حمام، مینی‌بار و... امکانات متنوع زیادی را به مشتریان ارائه‌ می‌دهد. وجود دو رستوران بزرگ لوتوس با منظره دریا و گل کاغذی در باغ با سرو انواع غذا و کیفیت عالی غذاها لذت شما را از اقامت در این هتل دوچندان می‌کند. اگر اهل کافی‌شاپ هستید، کافی‌شاپ‌های متعدد هتل مارینا پارک کیش مانند کافه مارین، تی‌بار، کافه باغ و... را که در نقاط مختلف داخلی و فضای آزاد هتل قراردارد، ازدست‌ ندهید.  یکی از تفریحات در سفر کنار خانواده و دوستان، رفتن به فروشگاه‌ها و خرید وسایل جذاب و لوکس است. هتل مارینا پارک کیش با ساخت فروشگاه‌های متفاوت تجربه جدیدی از اقامت در یک هتل مارینا را برای شما به‌ارمغان می‌آورد. فروشگاه پوشاک و لوازم ورزشی مارین اسپرت، فروشگاه شکلات و قهوه آرتاکیش، گالری لباس هلیا، فروشگاه فرش دستباف ازجمله این فروشگاه‌ها هستند که درطول سفر خود می‌توانید همه لوازم موردنیازتان را از آن‌ها تهیه کنید.