آیا از مزایای انجام لابیاپلاستی با لیزر آگاهی دارید؟ آیا دچار شل شدگی و یا افتادگی در ناحیه تناسلی هستید؟ آیا در حین مقاربت احساس درد دارید؟ از ظاهر واژن خود احساس رضایت ندارید؟ تیرگی و عدم تقارن لابیاهای واژن در شما احساس شرم به وجود می آورد؟ اگر پاسخ شما به سوالات فوق مثبت است، با ما همراه باشید تا در این مقاله نحوه رفع آن را در کوتاه ترین زمان معرفی کنیم.

دغدغه ذهنی بسیاری از خانم ها نامتقارن بودن لابیاها در ناحیه واژن است. نامتقارن بودن یا کشیده شدن لابیاها علاوه بر ایجاد ظاهری نامناسب، باعث می شود که فرد در هنگام رابطه جنسی احساس شرم کند و در مواردی ممکن است رابطه ای همراه با درد و ناراحتی را تجربه کند. انجام لابیاپلاستی با لیزر و جوانسازی واژن ، احساس جوان شدن و شادابی را به شما باز می گرداند پس نیازی نیست که از ظاهر نامناسب واژن خود احساس شرم و ناراحتی کنید.

در لابیاپلاستی با لیزر شکل، ظاهر و اندازه لب های واژن تغییر می کند، تیرگی ناشی از کشیده شدن و یا شل شدن بافت در لب های واژن رفع می گردد و در نتیجه باعث می شود اعتماد به نفس فرد دوباره به او بازگردد. لابیاپلاستی با لیزر از جمله مواردی است که بدون عمل جراحی و بیهوشی صورت می پذیرد و عوارض بسیار کمی را برای فرد در پی دارد.

11

 

نحوه انجام و دوره نقاهت لابیاپلاستی با لیزر

انجام لابیاپلاستی با لیزر در مطب دکتر سونیا کاظم‌زاده بدون درد و خونریزی و به صورت سرپایی صورت می گیرد و لازم است 2 روز استراحت کنید و از راه رفتن و یا نشستن پرهیز کنید. ترخیص بیمار نهایتا 1 ساعت پس از انجام لابیاپلاستی با لیزر بوده و لازم است به مدت 48 ساعت از کمپرس سرد استفاده کند.

پس از گذشت یک هفته استراحت در منزل، می توانید فعالیت خود را از سر بگیرید، اما توجه داشته باشید که تا 2 هفته نباید فعالیت سنگین انجام دهید. در صورت انجام عمل به روش سنتی تا 2 ماه از داشتن رابطه جنسی اجتناب کنید که این زمان در صورت انجام عمل به روش لیزر و آراف به 1ماه کاهش میابد. برای بازگشت به تمام فعالیت های نرمال و روزمره در صورت جراحی سنتی به 2 ماه و در صورت استفاده از لیزر و آراف به 1 ماه زمان نیاز است.

انجام لابیاپلاستی با لیزر در مطب دکتر سونیا کاظم زاده با رعایت تمام موارد بهداشتی بوده و لازم است قبل از انجام آن، تست پاپ اسمیر صورت بگیرد و علاوه بر آن فرد دارای عفونت، زگیل، تبخال، خونریزی در محل واژن نباشد. پس از انجام بررسی های لازم و مهیا بودن شرایط فردی، لابیاپلاستی با لیزر و بدون بیهوشی انجام می شود و پس از لیزر کردن نیاز است در طی بازه های زمانی مشخص شده برای چکاپ وضعیت کلی به پزشک مراجعه نمایید.

1

مزایای انجام لابیاپلاستی با لیزر خانم دکتر سونیا کاظم‌زاده

اگر می خواهید بدون انجام جراحی، ظاهری زیبا در ناحیه واژن خود را تجربه کنید، انجام لابیاپلاستی با لیزر در مطب خانم دکتر سونیا کاظم زاده از بهترین گزینه های موجود بوده که در کوتاه ترین زمان می توانید آن را انجام دهید.

روشی بسیار کم خطر و کم تهاجمی بوده و همچنین تعداد بخیه هایی کمتری در آن به کار می رود، توجه داشته باشید که کم شدن میزان عوارض لابیاپلاستی با لیزر، نیازمند استفاده از دستگاه هایی پیشرفته و مجهز است. در مطب دکتر کاظم زاده تمامی مراحل همگام با آخرین تکنولوژی و کمترین میزان عوارض صورت می پذیرد.

برای انجام لابیاپلاستی با لیزر حتما پزشک انتخابی شما باید دوره های تخصصی کار با لیزر را گذرانده باشد، دکتر سونیا کاظم زاده با عضویت در انجمن لیزر اروپا (ESLD)، انجمن لیزر زیبایی و تکنولوژی، انجمن هومیوپاتی ایران و نظام پزشکی انگلستان با بکارگیری به روزترین متدهای درمانی برای بیماران، لابیاپلاستی با لیزر را انجام می دهد.

به منظور افزایش دسترسی بیماران به خانم دکتر سونیا کاظم زاده جراح و فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی، کاهش هزینه های مراجعات متعدد، سهولت خدمات مراقبت پزشکی، کاهش میزان نقل و انتقال بیماران و... می توانید از ویزیت های آنلاین دکتر کاظم زاده به صورت غیرحضوری استفاده کنید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید. برای رزرو ویزیت آنلاین به نشانی http://drkazemzadeh.com مراجعه نمایید.

 اما اگر می خواهید دکتر کاظم زاده به صورت حضوری شما را ویزیت نماید برای تعیین نوبت با شماره تماس 22039952-021 تماس حاصل فرمایید و پس از تعیین نوبت به آدرس تهران، خیابان جردن، بالاتر از پمپ بنزین، جنب خیابان سعیدی، پلاک 156 مراجعه نمایید.