ویژگی هایی که اپل واچ را بین ساعت های هوشمند منحصر به فرد می کند

اگر شما هم از طرفداران پروپا قرص اپل و محصولات هستید حتما لذت استفاده از ساعت هوشمند این کمپانی را تجربه کرده اید. اپل واچ یکی از گجت هایی است که کیفیت ساخت بالا و کارایی آن باعث شده است بین کاربران از محبوبیت ویژه ای برخوردار باشد.

در این مقاله ما کارشناسان تیم هکس استور قصد داریم به معرفی نکته های مرتبط با اپل واچ بپردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های اپل واچ

 

ویژگی های منحصر به فرد اپل واچ

اپل واچ را میتوان هم به روی مچ دست چپ و هم دست راست وصل کرد

اپل واچ بصورت پیش فرض مناسب بستن بر روی مچ دست چپ است با این حال کمپانی اپل امکاناتی فراهم نمده است که بتوان اپل واچ را رروی هر دو دست خود بست. پس قبل از خرید اپل واچ نگران بستن آن برروی دست چپ یا راست نباشید.

 

اپل واچ تا زمانی که بر روی مچ شما باشد لاک نخواهد شد!

از آنجایی اپل واچ دارای تاچ آی دی اسکنر نیست شما می توانید برای آن ابتدا یک رمز عبور تعریف کنید. سوالی که در این زمان پیش می آید این است که آیا هرزمان برای استفاده از اپل واچ باید رمز عبور وارد کرد؟ جواب منفی است اپل واچ تا زمانی که بر روی مچ شما وصل است لاک نخواهد شد. فقط زمانی که قصد استفاده از اپل واچ خود را دارید و آن را بر روی مچ خود وصل می کنید یکبار رمز عبور وارد می کنید. این امکان به لطف قابلیتی میسر می شود که اپل واچ با سنسور هایی می تواند در تماس بودن با پوست بدن را تشخیص دهد.

 

اپل واچ بطور کامل ضد آب نیست

اپل واچ طوری طراحی شده است در تماس سطحی با آب مانند قطره های باران و عرق مقاوم است اما نمی تواند زمان طولانی در تماس با حجم زیادی آب باشد­. پس هنگام دوش گرفتن و شنا نمی­توان از اپل واچ استفاده کرد.

 

باتری اپل واچ

باتری اپل واچ به گونه ای است که یک روز کامل می­تواند پس از شارژ کامل دوام بیاورد شارژر آن مقناطیسی و بی­سیم است و نیازی نیست که کابلی وارد دستگاه بشود.

باتری اپل واچ

اپل واچ از طریق ویبره اطلاعاتی را ارائه می­دهد

ساعت اپل مجهز به یک موتور تپ تیک اختصاصی است. این موتور می­تواند الگو های مختلفی از ویبره را تولید کند. درمواردی بدون نگاه کردن و روشن شدن صفحه نمایش می­توان به اطلاعات خاصی دست پیدا کرد. بطور مثال اگر یک لوکشین خاصی به عنوان مقصد تعیین کرده باشید اپل واچ با تولید ویبره های خاصی برای چرخش به راست، چپ و مسیر مستقیم اطلاعاتی را به شما بدهد.

 

اپل واچ با Siri تعامل دارد و راهنمای خوبی برای افراد ناتوان است

ساعت هوشمند اپل بطور کامل با دستیار صوتی هوشمند اپل تعامل دارد و به راحتی می­توان با دستورات صوتی با اپل واچ تعامل داشت همچنین از طریق الگو های ویبره اپل واچ واقعا یک راهنمای بسیار خوب است. بنابراین اپل واچ گزینه مناسبی برای افراد به ویژه افرادی که ناتوانی جسمانی دارند است.

سیری در اپل واچ

نمایش اعلانات برنامه ها در اپل واچ

نکته جالب دیگری که باید درمورد اپل واچ بدانید این است که اپل واچ می­تواند نوتفیکیشن های برنامه های سازگار را می­تواند نشان دهد. توسعه دهندگان برنامه ها برای نمایش نوفیکیشن های اپلیکشن خود یک منو شبیه به ویجت شناور ایجاد کنند. که این نکته نیز یکی از کاربرد های جالب اپل واچ است.

بیشتر بخوانید : معرفی اپل واچ سری 5

 

اپل واچ یک کنترلر هوشمند است

ساعات هوشمند اپل یا اپل واچ یک قابلیت بسیار کاربردی برای کنترل کردن دستگاه های دیگر در اختیار کاربر قرار می­دهد اینگونه که این ساعت به یک اپلیکیشن به نام Remote مجهز است که به اپل تی وی وصل می­ شود و امکان کنترل ان را با استفاده از اپل واچ در اختیار کاربر قرار می­دهد. هم چنین با وصلی کردن اپل واچ خود به گوشی می­توانید از صفحه نمایش ساعت هشومند خود عنوان نمایشگر برای نشان دادن آنچه دوربین گوشی شما نشان می­دهد استفاده کنید و دستور عکس برداری از طریق اپل واچ بدون لمس دکمه از آیفون خود صادر کنید. علاوه بر این ها اپل واچ یک قابلیت به نام Continuity دارد که از طریق آن می­توانید کاری در یک دستگاه آیفون آغاز کنید و در دستگاه دیگر ادامه دهید مثلا نوشتن پیامک را در اپل واچ آغاز کنید و در آیفون ادامه پیام خود را بنویسید.

 

این مقاله توسط کارشناسان فروشگاه هکس استور تهیه و تنظیم شده است.ما سعی کرده ایم بخشی از امکانات اپل واچ را در اختیار شما قرار دهیم. امیداوریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. جهت خرید اپل واچ یا ساعت هوشمند اپل میتوانید به فروشگاه اینترنتی هکس استور مراجعه کنید.