خودرو پرچمدار اخبارسیاسی

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه همچنان قیمت‌های انواع خودرو کاذب بوده و مردم نباید تحت تاثیر قیمت‌ها قرار بگیرند، گفت: در حال حاضر قیمت انواع خودروها ۵ تا ۱۲ میلیون تومان کاهش یافته است. این مطلب در صدر اخبار پربازدید شهر خبر طی روزهای گذشته قرار گرفت.

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، سایت خبری افکار نیوز در این خصوص به نقل از رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو نوشت: بازار خرید و فروش همچنان راکد است اما در قالب آگهی در فضای مجازی قیمت‌های کاذبی برای خودروها عنوان می‌شود که مردم باید مراقب این موضوع باشند. دلیلی برای افزایش خودرو آنهم به صورت غیر منطقی وجود ندارد.

دومین خبر پربازدید در خصوص قول جدید بایدن در مورد ایران منتشر شده است. به گزارش نامه نیوز، بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت: اگر در انتخابات پیروز شود، تمایل دارد به توافق هسته‌ای بازگردد در صورتی که ایران نیز به پایبندی به تعهداتش بازگردد.

صحبت های فرمانده نیروی هوایی آمریکا در مورد جنگ آمریکا با ایران نیز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از Defence News گزارش داد، چارلز براون، فرمانده نیروی هوایی آمریکا، مکان احتمالی یک جنگ بزرگ آینده را با مشارکت این کشور اعلام کرد. وی گفت: «جنگ آینده از سواحل ما دور نخواهد بود».

دیگر اخبار پربازدید به هشدار ایران به بحرین مربوط می‌شود. به گزارش مشرق نیوز، وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید اعلام برقراری روابط دیپلماتیک میان بحرین و رژیم صهیونیستی، آن را اقدامی ننگین و خفت بار از سوی بحرین دانست که آرمان فلسطین و چندین دهه مبارزات و تحمل رنج و مصیبت مردم فلسطین را در قربان گاه انتخابات آمریکا ذبح می‌کند. در بخشی از این بیانیه آمده است: «دولت بحرین در خطایی بنیادین به جای کسب مشروعیت از مردم خود متاسفانه با پشت کردن به آنان و با اقدامی خفت بار به دامن رژیم اشغالگر قدس پناه آورده و آرمان فلسطین شریف را قربانی انتخابات داخلی آمریکا کرده است....»

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار اسیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.