سرپرست آتش نشانی منطقه ویژه: آتش سوزی عمدی بود

پس از آتش سوزی روز گذشته مواد زاید و پشم شیشه در بارج عمران ساحل عسلویه و مهار آن توسط ایستگاه سوم منطقه ویژه پارس جنوبی، حال خبر از وقوع حادثه آتش سوزی دیگر در پارس جنوبی به گوش می رسد.

بر اساس خبرهای رسیده آتش سوزی این بار روبروی سایت فاز یک مجتمع گاز پارس جنوبی صورت گرفت که با اعزام تیم آتش نشانی توسط ایستگاه شماره دو اسکله بندری و تلاش آنان این آتش سوزی مهار شد.

سرپرست آتش نشانی منطقه ویژه در گفتگو با «گام نیوز» با تایید این خبر اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع آتش سوزی که ساعت 16 امروز(چهارشنبه) رخ داد، گزارش آن به ایستگاه شماره دو اسکله بندری مخابره شد و آتش نشانان در کمتر از 45 دقیقه توانستند قبل گسترش حریق، آن را خاموش کردند.

جعفر دیناروند افزود: این حریق شامل مقداری چوی و پلاستیک انباشته شده بود که با آتش گرفان آن متاسفانه به درخت های اطراف سرایت کرد که خوشبختانه قبل از گسترش آتش به درختان دیگر، آتش سوزی مهار شد.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی عمدی رخ داده است افزود: این حادثه هیچگونه تلفات جانی و مالی نداشت.

سرپرست آتش نشانی منطقه ویژه بیان داشت: تیم آتش نشانی منطقه ویژه در همه زمان آماده مقابله با آتش سوزی ها را دارد.

لازم به ذکر است روز گذشته نیز حوالی ساعت 17 مواد زاید و پشم شیشه در بارج عمران ساحل عسلویه دچار حریق شد که با تلاش های ایستگاه سوم منطقه ویژه پارس جنوبی آتش سوزی این آتش سوزی مهار شد و خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید.

گفتنی است این چندمین حادثه آتش سوزی در پارس جنوبی در سال 95 است.