عقب‌ماندگی‌های ۴۰ ساله همسایگان نیروگاه اتمی برطرف شود

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری عصر شنبه در دیدار با مردم روستای هلیله اظهار داشت: مردم این منطقه به عنوان همسایگان نیروگاه اتمی بوشهر نقش بسیار مهمی در توسعه این صنعت داشته‌اند.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات این دو روستا، بیان کرد: خدا را شاکرم که به وعده انتخاباتی خود عمل کردم و همچنان برای تحقق این مهم تلاش خواهم کرد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم‌ هلیله گفتند یک خواسته داریم و آن هم برداشتن محدودیت‌ها است. قول دادم که در اولین نطق این موضوع را بیان کنم و همانطور که مستحضرید نطق اول من این بود.

وی خاطرنشان کرد: قول دیگر این بود که دو ماه پیش اعلام کردم که در نیمه اول سال این‌مشکل حل خواهد شد. بابت حل این‌معضل از تمام مسئولانی که در این زمینه همراهی و همکاری کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز نیز بار دیگر به معاون اول رئیس جمهور تاکید کردم که عقب‌ماندگی‌های ۴۰ ساله این منطقه باید برطرف شود.

خدری با اشاره به اینکه اکثر خواسته‌های شما ذکر شده است و در بحث بکارگیری نیروها نیز تاکید بسیار زیادی داریم، بیان کرد: کلنگ زنی فاز یک و دو نه تنها محدودیتی ایجاد نمی‌کند بلکه باعث رونق و آبادی منطقه باید شود.

وی ادامه داد: در قدم‌های بعدی، در کمیسیون‌های مختلف مجلس مسایل شما را پیگیری خواهم کرد و همچنین مسئولین استانی نیز کوتاهی نخواهند کرد.