فانوس دریایی در ساحل بوشهر نصب می‌شود

غلامعلی میگلی‌نژاد بعدازظهر امروز در آئین آغاز اجرای چند طرح عمران شهری در بوشهر با بیان اینکه تسریع در ساخت و تکمیل طرح‌های عمرانی شهری در اولویت است، اظهار داشت: طرح‌های مهمی در عمران شهری بوشهر طراحی و اجرا شده که روند اجرایی مطلوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه نماد فانوس دریایی بوشهر طراحی شده گفت: با توجه به اینکه بوشهر دارای المان فانوس دریایی به عنوان نماد ساحلی داشته برای احیا این فانوس دریایی اقداماتی دردست اجرا است.

شهردار بوشهر بیان کرد: به زودی ساخت فانوس دریایی بوشهر با یک طراحی زیبا ساخته و در ساحل بوشهر نصب می‌شود.

میگلی‌نژاد با اشاره به اجرای دو طرح عمران شهری در بوشهر گفت: عملیات اجرایی دیواره و کف‌سازی گلزار شهدای بوشهر و سنگ فرش ساحل بوشهر  آغاز شد.

وی با بیان اینکه گلزار شهدای بوشهر به سامانه سرمایشی مجهز می‌شود افزود: گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر با استفاده از معماری ایرانی- اسلامی حصارکشی و مجهز به سیستم سرمایشی می‌شود.

شهردار بوشهر اعتبار این طرح را 1.1 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: طرح بهسازی گلزار شهدای بوشهر در مدت 4 ماه اجرا می‌شود.

میگلی‌نژاد از آغاز عملیات بهسازی  ساحل بوشهر خبرداد و گفت: عملیات بهسازی سنگ فرش ساحل بوشهر از پارک صدف تا پارک رافائل به طول 500 متر و با اعتبار 5 میلیارد ریال نیز تا سه ماه آینده به اتمام می‌رسد.