جانسون: بدون شک ترامپ کووید-۱۹ را شکست می‌دهد

 بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس امروز شنبه گفت که بدون شک دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا با قدرت بیماری کووید-۱۹ را شکست خواهد داد.

جانسون یکی از هشت مقام سیاسی جهان است که پس از ابتلا به ویروس کرونا بهبود یافته است. وی به مطبوعات گفت که مطمئن است ترامپ بهترین درمان ممکن را خواهد داشت و به توصیه‌های پزشکان گوش خواهد داد.

نخست وزیر انگلیس با اشاره به اینکه روز جمعه با کاخ سفید تماس گرفته، افزود که آرزو‌ی بهبودی سریع برای رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا دارد.

پیش از این، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور با ارسال دو پیام جداگانه به ترامپ که به بیماری کرونا مبتلا شده است، برای وی دعا و طلب عافیت کردند.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز با ارسال پیامی برای ترامپ برای وی آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرده است که بهبود وی در پی ابتلا به ویروس کرونا به سرعت حاصل شود.

دونالد ترامپ برای درمان کرونا به بیمارستان نظامی والتر رِد در واشنگتن منتقل شده است. کاخ سفید اعلام کرد ترامپ قصد ندارد اختیارات ریاست جمهوری خود را به معاونش مایک پنس منتقل کند و همچنان علی رغم بیماری زمام امور را در دست خواهد داشت.