کسانی که روی «جو بایدن» حساب کنند، بازنده خواهند بود

 «مؤید اللامی» روزنامه نگار عراقی با اشاره به تحولات انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا از موضع برخی طرفها در قبال نتایج این انتخابات انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، وی با انتشار یک پست توئیتری در این زمینه نوشت: ترامپ رفت و کسانی که روی او حساب کرده بودند، باختند. این روزنامه نگار عراقی در ادامه توئیت خود آورده است: بایدن آمد اما او هم در نهایت رفتنی خواهد بود. بنابراین، کسانی که بیش از اندازه روی بایدن حساب کنند، بازنده خواهند بود.

این روزنامه نگار عراقی در ادامه پست توئیتری خود خطاب به مقامات و مسئولان عراقی اعلام کرده است: شما فقط روی عراق و عراقی ها حساب کنید و خواهید دید که وضعیت بهتری خواهید داشت و شرایط کشورتان هم بهتر خواهد بود.

پیشتر «ماجد شنگالی» سیاستمدار عراقی در خصوص امید بستن برخی طرف‌های داخلی در عراق به ریاست جمهوری «جو بایدن» واکنش نشان داد و از این مسأله انتقاد کرده بود. وی گفته بود: برای اینکه برخی از توهم خارج شوند و خیالبافی نکنند، باید گفت که جو بایدن در کسوت ریاست جمهوری با کسی که پیشتر معاون بوده است، کاملاً فرق دارد.

این سیاستمدار عراقی در ادامه همچنین تأکید کرده بود: کسانی که تصور می‌کنند جو بایدن به تمامی توافقنامه‌های دوران باراک اوباما بازخواهد گشت، در رؤیا به سَر می‌برند و باید از این رؤیا خارج شوند.