تفاوتی بین بایدن و ترامپ نیست

«مصطفی الصواف» تحلیلگر مسائل سیاسی سخنانی را در خصوص تحولات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا مطرح کرد. وی در این خصوص گفت: «جو  بایدن » خود به این مسأله اذعان کرده است که یک صهیونیست است.

بر اساس این گزارش، این تحلیلگر فلسطینی در ادامه گفته است: من بر این باورم که بایدن با ترامپ تفاوتی ندارد؛ او نیز همان مسیر رؤسای جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا را در پیش خواهد گرفت.

وی در ادامه تأکید کرده است: بر این اساس نباید منتظر تغییرات چشمگیری در سیاست‌های اصلی و اساسی ایالات متحده آمریکا در دوره ریاست جمهوری بایدن باشیم. بایدن هم به حمایت از رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

پیشتر جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تأکید کرده بود: پیروزی «جو بایدن» تغییر محسوسی در قبال حقوق ملت فلسطین ایجاد نمی‌کند. واقعیت آن است که رئیس جمهور آمریکا چه دموکرات باشد و چه جمهوریخواه، این موضوع تأثیری بر مسأله فلسطین نخواهد داشت.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همچنین یادآور شده بود: بایدن هم به مسیر رؤسای جمهور گذشته از جمله رؤسای جمهور دموکرات آمریکا ادامه خواهد داد؛ بنابراین باید منتظر حمایت مطلق او از رژیم صهیونیستی نیز بود.