برنامه ریزی ترامپ برای اجرای کودتا در آمریکا

 جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، یکشنبه شب در مصاحبه با شبکه سی ان ان از رهبران حزب جمهوری خواه خواست که رفتارهای غیرقابل قبول دونالد ترامپ پس از انتخابات را محکوم کنند.

مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید گفت: من فکر می کنم که او فقط در حال بازی با زمان است به امید اینکه چیزی پدیدار شود که دلیل خوبی برای شکست در انتخابات باشد و یا شاید فرصت پیروز شدن مجدد به وی دهد.

وی در ادامه ترامپ را مانند یک آشوبگر خیابانی توصیف و تصریح کرد: زمان برای برخی از رهبران جمهوریخواه فرا رسیده که به دیگر افراد بپیوندد و رفتارهای ترامپ را غیرقابل قبول بخوانند.

وی افزود: حزب جمهوری‌خواه با پنهان شدن در لانه عنکبوت نجات نخواهد یافت. ما به همه رهبران (جمهوریخواه) خود نیاز داریم که بیرون بیایند و بگویند "انتخابات به پایان رسیده است. ما در مورد حقوق ترامپ برای استفاده از راه حل های قانونی خود صحبت نمی کنیم. ما از آن عبور کرده ایم.

با افزایش انتقادهای بولتون از رییس جمهوری امریکا، ترامپ هم در واکنش به این اظهارات در صفحه توییتری خود نوشت: جان بولتون یکی از کند ذهن‌ترین افراد در دولت بود.

ترامپ همچنین بولتون را فردی عبوس، ساکت و احمق توصیف کرد و گفت: او هیچ چیزی به امنیت ملی اضافه نکرد و فقط می‌گفت: "بیایید جنگ کنیم"!