پیروزی حزب‌الله بر دشمن اسرائیلی پیروزی عظیمی بود

« سید عبدالملک بدرالدین الحوثی » رهبر جنبش انصارالله یمن ، امروز (چهارشنبه)، در سخنرانی خود درباره شهادت شهید «حسین بدرالدین الحوثی» رهبر سابق این جنبش، به پیروزهای جنبش حزب‌الله لبنان علیه دشمن صهیونیستی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «المسیره»، رهبر انصارالله یمن ضمن تمجید از اقدامات رهبر سابق این جنبش، گفت: «پیروزی حزب‌الله بر دشمن اسرائیلی در سال ۲۰۰۰، پیروزی عظیمی برای تمام امت بود بر زندگی این امت و زنده کردن امید مردم تأثیر داشت».

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: «دشمنان به اهمیت پیروزی حزب‌الله در لبنان پی بردند و برای جلوگیری از آن و تثبیت سیطره خود بر دیگر کشورهای امت ما دست به کار شدند».

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: «دشمنان امت، سعی کردند مانعی روانی و فرهنگی در برابر الگوی حزب‌الله ایجاد کنند؛ حزب‌اللهی که مجسم کننده یک مقاومت مردمی قادر به رقم زدن پیروزی، استقلال و آزادی است».

او همچنین هشدار داد: «آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌خواهند که امت ما در وضعیتی شکننده و تسلیم شده و همچنین در محیطی آزاد و بدون مانع برای دسیسه‌های آنها باقی بمانند».

سید عبدالملک بدر الدین الحوثی تأکید کرد که حزب‌الله الگویی از مقاومت مردمی موفق ارائه کرد؛ الگویی که پیروزی به همراه داشت و دشمنان را به تحرک برای تخریب آن کشاند.

رهبر انصارالله یمن در ادامه اظهارات خود خطری دیگر را یادآورد شد و آن تلاش دشمن برای درگیر کردن امت اسلامی با تکفیری‌ها بود و در این خصوص گفت:‌ «دشمنان امت سعی کردند که با استفاده از فتنه‌های فرقه‌ای این امت را از درون از هم بپاشند و جهت قطب‌نما را از آمریکا و دشمن اسرائیلی به سمت [امور] داخلی کشورهای اسلامی تغییر دهند».