تهدیدهای جهاد اسلامی را باید جدی گرفت

ساعتی از بیانیه شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین مبنی بر پاسخ این جنبش به جنایت شهادت صیادان فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی نمی‌گذرد که رسانه‌های این رژیم از جدیت این تهدید سخن گفتند.

رسانه‌های صهیونیستی از جمله یدیعوت آحارونوت پنجشنبه شب بعد از بیانیه سرایا القدس جهاد اسلامی نوشتند که بر اساس تجربه هرگاه بازوی نظامی جهاد اسلامی تهدید به پاسخ کند، بهتر است این تهدیدها جدی گرفته شود.

سرایا القدس در بیانیه امشب خود این اقدام جنایت آمیز صهیونیست‌ها را «حادثه دردآوری» دانست و تأکید کرد که بعد از تحقیقات کامل و فراگیر نیروهای امنیتی مقاومت فلسطین مشخص شد که رژیم صهیونیستی پشت حادثه به شهادت رسیدن سه تن از خانواده «اللحّام» است.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی ضمن تأکید بر این که «خود این شهداء هدر نخواهد رفت»، تأکید کرد: «مقاومت فلسطین تأکید دارد که هرگز اجازه نخواهد داد قواعد درگیری که در برابر رژیم اشغالگر تثبیت شده بود، تغییر کند».

صبح یکشنبه این هفته سه تن از اعضای یک خانواده فلسطینی به نام‌‌های «یحیى مصطفی اللحام»، «حمدی حجازی اللحام» و «زکریا حجازی اللحام» کرد که بر اثر آن هر سه تن به شهادت رسیدند.

وزارت داخلی نواز غزه امروز با انتشار بیانیه‌ای ضمن معرفی کردن رژیم صهیونیستی به عنوان عامل شهادت این سه برادر درباره حادثه مذکور اعلام کرد که این انفجار با یک حادثه امنیتی در تاریخ بیست و دوم ماه فوریه گذشته در آب‌های مجاور خان یونیس مرتبط بوده است.

 صهیونیست‌ها در تاریخ مذکور یک گروه از نیروهای دریایی مقاومت را با پهپادهای انتحاری هدف قرار داده بودند که هر سه آن‌ها به شهادت رسیده بودند.