به حماس ضرباتی زدیم که انتظارش را نداشت

« بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه مدعی شد که این رژیم حماس را سال‌ها به عقب بازگردانده است.

از سوی دیگر در حالی که بیش از یک سوم از شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، نتانیاهو در ادامه سخنانش گفت که این رژیم ضرباتی را به حماس وارد آورده که انتظار آن را نداشته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد که این رژیم عملیات نظامی را بر اساس نیاز در راستای بازگرداندن آرامش برای صهیونیست‌ها ادامه خواهد داد.

نتانیاهو گفت: «دشمنان در پیرامون‌مان شاهد آن هستند که چه هزینه‌ای را بر دشمنانی که به ما حمله می‌کنند وارد می‌کنیم و من مطمئن هستم که آنها از آن عبرت می‌گیرند».

روزنامه عبری زبان هاآرتص امروز به قلم «آلوف بن» در یادداشتی به یورش رژیم صهیونیستی به غزه پرداخت و نوشت که این جنگ علاوه بر اینکه غیر ضروری بود بلکه اکنون با شکست نظامی و سیاسی اسرائیل همراه شده است.

به نوشته وبسایت عرب۴۸، آلوف بن نوشت: « مشخص است که جنگ هیچ ضرورتی برای اسرائیل ندارد. ما شاهد یک شکست نظامی و سیاسی خطرناک هستیم و نابه سامانی‌ها در میزان آمادگی ارتش و زیرمجموعه‌هایش نمایان شده و سران دولت از پیشبرد امور ناتوان هستند.»

او تأکید کرد که دولت صهیونیستی باید به جای تلاش برای انعکاس تصویری پیروز از خود و به جای کشتار و ویرانی بیشتر در غزه و مختل شدن زندگی در سرزمین اشغالی، این جنگ را فورا متوقف کند.

نیروهای رژیم صهیونیستی امروز نیز برای نهمین روز متوالی همچنان به تجاوزهای وحشیانه خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهند و تأسیسات غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند؛‌ طبق آخرین آمار ۲۱۳ نفر تاکنون در غزه به شهادت رسیده‌اند که ۶۱ تن از آن‌ها کودک هستند. ۱۴۰۰ تن نیز مجروح شده‌اند.