درخواست‌های جهانی برای تحریم تولیدات رژیم صهیونیستی

 کانال تلگرامی مقاطعه ( تحریم رژیم صهیونیستی ) با انتشار خبری نوشت: جنبش تحریم این رژیم با همکاری کمپین‌های داخلی تحریم، خواستار مشارکت در کمپین میدانی در بازار‌های رام الله و البیره برای تاکید بر اهمیت تحریم کالا‌های تولیدی رژیم اشغالگر شد.

در این خصوص، پرفسور مجید العبی، رئیس سابق مجلس نمایندگان نیجریه در کنفرانس خبری، از مردم این کشور خواست همه تولیدات صهیونیست‌ها را تحریم کنند.

همان طور که ۱۲۰ سازمان جامعه مدنی عربی و بین المللی از سازمان ملل خواستند با حملات اسرائیل علیه فلسطینیان در منطقه خط سبز مقابله کند. این سازمان‌ها افزودند از این موضوع اطمینان دارند که تل آویو از قدرت نظامی نامتناسب، غیر الزامی و کورکورانه استفاده و قوانین بین المللی را نقض می‌کند.

لین هاستینگز، هماهنگ کننده انسانی سازمان ملل، بازگشایی نوار غزه و مرتبط کردن آن به دیگر نقاط فلسطین را خواستار شد و بر لزوم ایجاد چشم انداز سیاسی تاکید کرد، چشم اندازی که علل ریشه‌ای ادامه درگیری بین فلسطینیان و تل آویو را حل کند.

جنبش تحریم رژیم اشغالگر در بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی تحریم همه کالاها، تولیدات و خدمات تل آویو را خواستار شد و تاکید کرد که خرید تولیدات رژیم صهیونیستی به حمایت از تبعیض نژادی رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان کمک می‌کند.