خط و نشان حماس برای اشغالگران

خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه اعلام کرد: به دشمن اجازه نخواهیم داد که شروط خود را بر مقاومت در غزه دیکته کند یا شروطی وضع کند که غزه را از کرانه باختری وقدس جدا کند، ما این اجازه را نخواهیم داد.

وی اعلام کرد: نتایج نبرد اخیر با اشغالگران ، پایان عربده کشی اشغالگران و شهرک نشینان در قدس و مسجد الاقصی را به دنبال داشت.

البطش تاکید کرد: نبرد شمشیر قدس به آنچه معامله قرن نامیده می شد، پایان داد.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از همه کشورهای عربی و اسلامی خواست که در بازسازی غزه سهم داشته باشند.

گفتنی است که روز گذشته هم زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین خطاب به ملت فلسطین و ساکنان غزه گفت: به دنبال احیای توافق اسلو به شکل نو و به دنبال خلع سلاح ما برخواهند آمد و این نیاز به هوشیاری دارد.همزیستی با این رژیم جنایتکار غیرممکن است و روی آوردن به آن جز خواری به ارمغان نخواهد آورد.نبرد شمشیر قدس به مثابه برون رفتی ملی برای ملت فلسطین محسوب می شود. فلسطین امروز به کانون توجه بین المللی تبدیل شده است و ما باید از این تحولات نهایت استفاده را ببریم. از همه گروههایی که از امکان همزیستی با این رژیم سخن گفتند می خواهم که در دیدگاه خود تجدید نظر کنند تا به مشروع ملی واقعی کشور فلسطین به پایتختی قدس روی آوریم.: باید برحذر باشیم زیرا آمریکایی که سلاحش ما را می کشد از بازسازی آنچه با سلاحش ویران کرده است، سخن می گوید. ما آماده هستیم. ما بر مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تا زمان رخت بربستن از فلسطین اصرار داریم و جانفشانی خواهیم کرد. تا زمانی که فلسطین تحت اشغال است، صلحی در منطقه و جهان نخواهد بود.