مردم فلسطین در پی تحمیل اراده خود به اسرائیل هستند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس ) امروز شنبه بر ادامه درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس از همه «انقلابیون و کسانی که علیه اسرائیل، به پا خواسته‌اند» قدردانی کرد.

خبرگزاری صفا به نقل از القانوع گزارش داد، ادامه تظاهرات مردمی و درگیری مداوم با رژیم صهیونیستی، نشانگر شجاعت ملت فلسطین و ادامه انتفاضه آن است.

وی تصریح کرد، مردم فلسطین با این تظاهرات، در پی تحمیل اراده خود به رژیم صهیونیستی هستند.

سخنگوی حماس از مردم کرانه باختری خواست که به درگیری با نظامیان صهیونیست ادامه دهند و زمین را زیر پای صهیونیستها به آتش بکشند تا طرحهای نژادپرستانه آنان و توسعه شهرک‌سازی را شکست دهند.

در همین ارتباط، «آیلت شاکد» وزیر داخلی رژیم صهیونیستی و نفر شماره دو حزب «یامیا» (حزب‌ نخست‌‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی) گفت که کابینه جدید تل‌آویو شهرک‌سازی‌ها در مناطق اشغالی کرانه باختری را متوقف نخواهد کرد.

آیلت شاکد  خبر داد که کابینه تل‌آویو طبق‌بندی مناطق در کرانه باختری را تغییر نخواهد حتی اگر از جانب آمریکا درخواستی در این خصوص صورت بگیرد.

«دیوید حیانی» رئیس شورای شهرک‌نشینی (یشع) نیز در گفت‌‌گو با رسانه‌ها ابراز امیدواری کرده بود که کابینه جدید در زمینه شهرک‌سازی اقدامات خوبی انجام دهد و دست به توسعه شهرک‌ها بزند.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی که در ۲۳ خرداد ماه کار خود را با نخست‌وزیری نفتالی بنت آغاز کرد، در اولین گام خود در خصوص توسعه شهرک‌ها، در تاریخ سوم تیر ماه  ۳۱، طرح عمرانی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در کرانه باختری را به تصویب رساند.