جلسه اضطراری بنی گانتس در پی فرار اسرای فلسطینی

 رسانه‌های عبری اعلام کردند امروز (دوشنبه) در پی  فرار اسرای فلسطینی از زندان گیلبوا (جلبوع)، بنی گانتس ، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ، جلسه‌ای برای ارزیابی وضعیت این بحران برگزار کرد.

به گفته دفتر گانتس، این جلسه با حضور ناداو ارگامان، رئیس شاباک، یهودا فاکس، رئیس رکن اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی و عود پسوک، فرمانده عملیاتی این رژیم برگزار شد.

در این جلسه گانتس پس از فرار اسرا از زندان گیلبوا، دستور تقویت نیرو‌های خود را در گذرگاه‌های مرزی برای شناسایی اسرای فراری صادر کرد.

جلسه اضطراری بنی گانتس در پی فرار اسرای فلسطینی

او در ادامه همچنین بر افزایش تلاش دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی برای انجام تمام اقدامات لازم در راستای دستگیری مجدد این اسرا تاکید کرد.

پس از این واقعه مقامات رژیم صهیونیستی از آمادگی برای انتقال حدود ۴۰۰ زندانی فلسطینی از زندان گیلبوا به زندان های دیگر خبر دادند.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به فرار اسرای فلسطینی از زندان امنیتی این رژیم اذعان کرد که فرار اسیران فلسطینی از زندان گیلبوا مسئله خطرناکی است و این موضوع به بازنگری در کل سیستم نیاز دارد.

رسانه‌های عبری امروز (دوشنبه) اعلام کردند که ۶ فلسطینی موفق شدند با کندن تونل از زندان «گیلبوا» (جلبوع) واقع در شمال اراضی اشغالی فرار کنند.