فرافکنی پسر ملکه انگلیس درباره اتهامات گسترده آزار جنسی

اندرو، پسر بدنام ملکه انگلیس اعلام کرد تمامی اتهاماتی که متوجه وی شده چیزی جز یک شکایت بی اساس برای دریافت باج از وی نیست.

بر این اساس، پسر ملکه انگلیس در دادگاهی در منتهن آمریکا اعلام کرد هیچ یک از اتهامات وارد شده به خود از جمله آزار و اذیت جنسی فردی به نام ویرجینیا گیفر را قبول ندارد.

اندرو ۶۱ ساله که دومین پسر ملکه انگلیس است اعلام کرد متهم اصلی این پرونده جفری اپستاین است و او باید در این پرونده محاکمه شود.

فرافکنی پسر ملکه انگلیس درباره اتهامات گسترده آزار جنسی

دیوید بویز، وکیل گیفر در بیانیه‌ای اعلام کرد: تلاش اندرو برای فرار از اتهامات جنسی هیچ فایده‌ای برای وی ندارد و او باید با اتهامات جدی خود رو به رو شود.

اپستین یکی از نزدیکان اندرو و فردی که متهم به قاچاق جنسی در آمریکا بود در سن ۶۶ سالگی در زندانی در منتهن به صورت مشکوکی خودکشی کرد. وی جعبه سیاه بسیاری از آزارها و بردگی های جنسی بود.

شاهزاده اندرو که یکی از پسران محبوب ملکه انگلیس است پیش از این نیز با افرادی که در رابطه با تجارت روسپیگری فعال بودند ارتباط داشت. این شاهزاده انگلیسی همچنین به سوء استفاده جنسی از دختران کم سن و سال نیز متهم است.

خانواده سلطنتی انگلیس همواره با اتهامات متعدد از جمله نژادپرستی، آزار و اذیت جنسی و نیز تجارت روسپی گری مواجه بوده است. با این حال، ملکه الیزابت دوم و خانواده وی همواره از قدرت خود برای جلوگیری از پیگرد‌های قانونی استفاده کرده اند. خانواده سلطنتی انگلیس یکی از فاسدترین خاندان‌های سلطنتی اروپا محسوب می‌شود.