افزایش خرید سلاح از سوی رژیم صهیونیستی

یک افسر ارشد ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی که نامش فاش نشد، از افزایش خرید مهمات هدایت شونده در زرادخانه این رژیم در سال‌های آینده میلادی خبر داد، به ویژه که بودجه این رژیم در کنست (پارلمان) به تصویب رسیده است.

این افسر بلندپایه صهیونیست به جروزالم پست گفته است که تعداد مهماتی که ارتش رژیم صهیونیستی از آمریکا خریداری خواهد کرد، به علت افزایش تهدید‌های پیش روی این رژیم و افزایش اهداف مورد نظر ارتش رژیم صهیونیستی، بسیار بیشتر خواهد بود.

وی افزود: «با تصویب این بودجه، ارتش قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ به مهمات بسیار بیشتری نسبت به گذشته دست یابد و ارتش تا سال ۲۰۳۰ این تعداد را بیش از پیش افزایش خواهد داد. بانک هدف ما بسیار بزرگتر از گذشته است و ما به مهمات هدایت شونده دقیق نیاز داریم.»

افزایش خرید سلاح از سوی رژیم صهیونیستی

این افسر صهیونیست اعلام کرد: «اگرچه واشنگتن ذخایر مهمات هدایت شونده دقیق ارتش را تأمین کرده است، اما آمریکایی‌ها آماده پاسخگویی به هر درخواست ما نیستند.»

 القدس العربی همچنین افزود ارتش رژیم صهیونیستی در دو سال گذشته مشغول جمع‌آوری اطلاعات در مورد هزاران هدف در غزه، لبنان، سوریه و حتی ایران بوده است و هر لحظه انتظار دارد دور خشونت‌ها آغاز شود.

علاوه بر افزایش قابل توجه تسلیحات هدایت‌شونده دقیقی که ارتش رژیم صهیونیستی قصد خرید آن را دارد، حدود ۵ میلیارد شِکِل (واحد پول صهیونیستی) از بودجه منحصراً به آنچه ارتش رژیم صهیونیستی «تهدید‌های دایره سوم» می‌نامد، که معمولاً به ایران اشاره دارد، اختصاص خواهد یافت.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده است که تهدید موشک‌های متعارف ایران نگرانی بزرگی برای رژیم صهیونیستی است که با وجود دفاع هوایی خود، ممکن است نتواند با رگبار‌های موشکی شدید شلیک شده توسط ایران و یا حزب‌الله لبنان یا از عراق مقابله کند.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم نوشت که تل آویو دیگر حتی قادر به دفاع از خود نیست تا چه رسد به امارات؛ این رژیم هم اکنون در منطقه‌ای مملو از موشک‌های نقطه زن حضور دارد.

پایگاه عبری زبان «زمان یسرائیل» اخیرا فاش کرد رژیم اشغالگر هشتمین صادرکننده تسلیحات جهان اسف به طوری که اطلاعات رسمی انستیتوی بین‌المللی پژوهش‌های صلح استکهلم نشان می‌دهد ۳ درصد از تجارت تسلیحات جهان از طریق رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.