شیوه جدید اسرائیلی ها برای مقابله با کماندو‌های گردان القسام

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز (دوشنبه) فاش کردند دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی از دلفین برای تحت تعقیب قرار دادن کماندو‌های دریایی این گردان‌ها در سواحل نوار غزه استفاده می‌کند. سخنگوی نیرو‌های کماندوی دریایی القسام در پیامی ویدئویی گفت: نیرو‌ها موفق شدند نخستین دلفین را که اشغالگران برای تعقیب نیرو‌های مقاومت از آن استفاده می‌کنند شناسایی کنند. روی بدن این دلفین دستگاه‌هایی نصب شده بود که از آن‌ها برای به قتل رساندن نیرو‌های فلسطینی استفاده می‌شود.

بنابر گزارش خبرگزاری سما منابع آگاه اعلام کردند نیرو‌های مقاومت همچنین تحرکات مشکوک یک دلفین را در نزدیکی سواحل غزه شناسایی کرده اند.

شیوه جدید اسرائیلی ها برای مقابله با کماندو‌های گردان القسام

کماندو‌های گردان‌های القسام در سال ۲۰۱۵ توانستند چند روز قبل از شروع عملیات ویژه نظامیان صهیونیست که قرار بود در سواحل غزه اجرا شود، آن را متوقف کنند.

چندی پیش نیز یک تحلیل‌گر صهیونیست به نام «تال لیو» تایید کرد گردان‌های القسام به نحو قابل توجهی میزان قدرت نیروی دریایی خود را ارتقا داده‌اند. به طوری که در خلال جنگ نوارغزه در سال ۲۰۱۴ معروف به جنگ «الجرف الصامد» واحد‌های کماندویی نیرو‌های مقاومت غزه موفق شدند به منطقه «زیکیم» نفوذ کرده و با نظامیان صهیونیست درگیر شوند.