هراس رژیم صهیونیستی از افزایش قدرت یمن

یمن در حال پیروزی و در حال ایجاد تغییرات ویژه‌ای در معادلات منطقه است و بازدارندگی خود را افزایش داده و معادلات بازدارندگی را ایجاد کرده است. این مسئله باعث شده است رژیم صهیونیستی به شدت از تحولات یمن نگران شود.

 

این رژیم به گونه‌ای نگرانی‌های خود را بیان می‌کند که از مرز ترس نیز عبور کرده و به مرحله‌ای رسیده است که فرماندهان ارتش و مسئولان این رژیم و ناظران و تحلیلگران سیاسی و نظامی آن به شدت رعب و وحشت خود را آشکار می‌کنند.

مجری شبکه المسیره افزود: حملات اخیر یمن به عمق خاک امارات نیز بر نگرانی و وحشت رژیم صهیونیستی افزوده است به طوری که این بار تحلیلگران به طور شفاف از احتمال هدف قرار گرفتن رژیم صهیونیستی از سوی نیرو‌های یمنی سخن می‌گویند و تأکید می‌کنند که احتمال پاسخ یمنی‌ها بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته و بسیار نزدیک شده است.

صهیونیست‌ها بر این باورند که افزایش توانایی نظامی کشور‌های متجاوز به یمن، باعث می‌شود حملات یمنی‌ها به سمت رژیم اسرائیل سوق پیدا کند و به همین علت است که آن را نزدیک می‌دانند.

هراس رژیم صهیونیستی از افزایش قدرت یمن

نیرو‌های مسلح یمن و گروه انصارالله طی هفته‌های اخیر امارات را چندین بار مورد حمله پهپادی و موشکی قرار داده‌اند. این حملات در پی تنش‌زایی امارات و مزدوران آن در یمن علیه مردم این کشور انجام شده و نیرو‌های یمنی تهدید کرده‌اند که اگر امارات تنش‌زایی خود را متوقف نکند حملات به مراکز حساس آن ادامه‌دار خواهد بود.