فرمانده صهیونیست: یحیی السنوار هیچ مصونیتی ندارد

نمرود آلونی، فرمانده لشکر غزه ارتش رژیم صهیونیستی ،  در گفتگو با شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، با ادعای اینکه السنوار این روز‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برد، مدعی شد: « جنبش حماس که کنترل نوار غزه و شاخه نظامی آن را در دست دارد، پس از ترور مهندسانش در آخرین جنگ غزه، در تولید موشک با مشکل مواجه شده است.»

آلونی در ادامه به رونمایی از یک سامانه لیزری جدید رژیم صهیونیست پرداخت و توضیح داد که یک سامانه موشکی برای رهگیری سریع موشک‌ها و پهپاد‌ها با دقت بالا سال ۲۰۲۳ پس از انجام برخی امور فنی و عملیاتی در مرز غزه مستقر خواهد شد. در حالی این مقام صهیونیست از سامانه دفاعی جدیدی خبر می‌دهد که گنبد آهنین این رژیم در برابر موشک‌های غزه بسیار عملکرد پایینی داشته و تعداد زیادی از موشک‌ها را رهگیری نکرده بود و شکست این سامانه مدت ها سوژه رسانه ها شده بود.

در پی افزایش تنش‌ها بین نظامیان رژیم صهیونیستی و مردم فلسطین، عملیات‌های قهرمانانه و استشهادی در شهرک‌های صهیونیست نشین  باعث ایجاد رعب و وحشت بین مقامات این رژیم شده و نگرانی‌هایی را به دنبال داشته است. در سایه تشدید عملیات‌های استشهادی فلسطینیان در مناطق مختلف، تهدید‌های مقامات رژیم صهیونیستی علیه مقامات حماس به ویژه یحیی السنوار افزایش یافته است. در آخرین مورد از این عملیات‌های استشهادی، میتوان به عملیات العاد در شرق تل آویو اشاره کرد که منجر به کشته شدن دست کم ۳ صهیونیست شد.

خالد البطش از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیشتر هشدار داده بود که تهدید رژیم اشغالگر به ترور یحیی السنوار یا هر یک از رهبران مقاومت، اعلام جنگ علیه ملت فلسطین است و در‌های جهنم را برای صهیونیست‌ها باز می‌کند.

فرمانده صهیونیست: یحیی السنوار هیچ مصونیتی ندارد

در آخرین مورد از سلسله جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین در آستانه ۷۴امین سالگرد تاسیس این رژیم  میتوان به قتل ناجوانمردانه شیرین ابوعاقله، یکی از شناخته شده‌ترین خبرنگاران شبکه الجزیره اشاره کرد. این خبرنگار در حالیکه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی را در جنین پوشش می‌داد، به ضرب گلوله جان باخت. پس از شهادت این خبرنگار موج تازه‌ای از درگیری‌ها میان نظامیان در اردوگاه جنین با مردم فلسطینی ساکن این اردوگاه شروع شد و چهره ضد حقوق بشری این رژیم را برای جهانیان آشکار ساخت.