به گزارش افکارنیوز، "سعيد الشهابي" پنجشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: اكنون مشخص شده است كه تلاش هاي اشغالگران سعودي و حمايت هاي امنيتي ، سياسي و نظامي آمريكا و انگليس نتوانسته است انقلاب بحرين را فرو بنشاند.

تظاهرات مسالمت آمیز ملت بحرین ادامه دارد

وی افزود: تظاهرات مسالمت آمیز با وجود سرکوبگری های رژیم همچنان ادامه دارد و مردم بحرین برگزاری تظاهرات را تا زمان سرنگونی این رژیم که دیگر ویژگی اصلاح پذیری را از دست داده است، ادامه خواهند داد.

دبیرکل جنبش احرار بحرین خاطر نشان کرد: جمعیت های سیاسی هر قدر برای اصلاح حکومت بحرین طرح ارائه کنند نتیجه ای نمی گیرند زیرا اصلاح حکومت فاسد محال است.

وی گفت: به این ترتیب مردم به مرحله ای تعیین کننده در مبارزات خود خواهند رسید به این صورت که بحرین یا جای مردم بحرین است یا جای خاندان آل خلیفه.

الشهابی اظهار داشت: تاریخ ثابت کرده است که ملت ها باقی می مانند و این رژیم های مستبد هستند که به ناچار از بین خواهند رفت.

تهدیدهای آل خلیفه نشانه ضعف در برابر ملت است

وی درباره تهدیدهای اخیر پادشاه بحرین ضد تظاهرکنندگان و معترضان گفت: این تهدیدها نشانه ضعف است نه قدرت. اگر رژیم حاکم قوی بود زندانیان سیاسی را آزاد می کرد و برای مردم امتیازاتی قائل می شد اما این رژیم نه تنها این کارها را نمی کند بلکه هرگونه تظاهرات مسالمت آمیز را سرکوب کرده و تظاهر کنندگان را می کشد و این نشان از ضعف این رژیم دارد.

دبیرکل جنبش احرار بحرین خاطرنشان کرد: رژیمی که در تعامل با مردم خود به زور متوسل شود، محکوم به نابودی است.

شورای همکاری ببر کاغذی

الشهابی در باره تهدیدی که از سوی اتحاد کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، مردم بحرین را نشانه رفته است، گفت: شورای همکاری خلیج فارس " ببری کاغذی " است، این شورا در برابر حمله صدام به کویت حتی یک لحظه هم نتوانست ایستادگی کند و در حمله نیروهای عراق به کویت به سال ۱۹۹۰ حتی نتوانست یک گلوله شلیک کند.

وي تصريح كرد: رژيم هاي حاكم بر كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس تنها در برابر ملت هاي خود شير مي شوند.