موشک‌هایی داریم که فناوری‌های نوین آمریکا در مقابله با آن ناموفق بوده‌اند

« سید عبدالملک بدرالدین الحوثی » رهبر جنبش انصارالله یمن، عصر امروز (چهارشنبه)، در دیدار با شیوخ استان تعز بر لزوم مقابله با تجاوزها تأکید کرد.

بنابر گزارش شبکه «المسیره»، رهبر انصارالله ابتدا ضمن تمجید از پایداری و مقاومت مردم استان تعز در برابر متجاوزان، اظهار داشت: «کسی تعز و تمام استان‌های یمن را محاصره کرده است، ائتلاف متجاوز است. این ما نیستیم که محاصره می‌کنیم، بلکه ما تحت محاصره قرار داریم.»

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی اضافه کرد: «ما بر آمادگی خود برای بازگشایی  جاده‌ها در راستای خدمت به شهروندان تأکید کردیم و آماده هستیم -حتی اگر توافقی با طرف مقابل در کار نباشد- در قالب یک ابتکار این کار را انجام دهیم. ما خوب می‌دانیم که جانفشانی‌های ما در برابر خسارت‌های که می‌توانیم در صورت پذیرش خفت و اشغالگری متحمل آن شویم، اندک است.»

وی در ادامه گفت: «ما زیربار رفتن اشغالگری و قیمومیت بیگانگان را برای نسل‌های آینده‌مان به ارث نخواهیم گذاشت. هدف از تجاوز، اطمینان خاطر دادن به طرف اسرائیلی درباره هر نقشی است که یمن می‌تواند آن را ایفا کند. آن که بیرق عادی‌سازی روابط، دست‌نشاندگی، شراکت و ائتلاف با اسرائیل را به دست دارد، همان کسی است که به کشور ما تعرض می‌کند.»

موشک‌هایی داریم که فناوری‌های نوین آمریکا در مقابله با آن ناموفق بوده‌اند

 رهبر انصارالله بیان کرد: «کسی در این دنیا در حدی نیست که آزادی، استقلال و کرامت مردم یمن را مصادره کند. ما امروز و پس از پشت سر گذاشتن سختی‌های بزرگ به لطف خداوند، سعی داریم با ثابت‌قدمی پیشرفتی رو به جلو  بسازیم تا به پیروزی قطعی برسیم. دشمنان را بیرون خواهیم راند و تمام مهین خود را باز پس خواهیم گرفت و به آن‌ها اجازه نخواهیم داد به تجاوزات و محاصره [یمن] ادامه دهند.»

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در بخش دیگری عنوان کرد: «اولویت ما در این مرحله مقابله با تجاوز است زیرا تهدید نظامی همچنان ادامه دارد و دشمنان برای تنش در مرحله آینده مهمات آماده می‌کنند. بخش صنایع نظامی [یمن] ان‌شاءالله جزء بهترین حوزه‌های صنعتی منطقه خواهد بود.»

رهبر انصارالله افزود: «ما امروز موشک‌هایی با دقت بالا داریم که مسافت‌های بسیار طولانی را طی می‌کند و فناوری‌های آمریکایی در مقابله با آن ناموفق بوده‌اند. عربستان سعودی از تمام دنیا برای دریافت سامانه‌هایی که بتواند موشک‌های ما را سرنگون کند، کمک گرفت تا جایی که کارشان به گدایی از دشمن اسرائیلی رسید.»

وی همچنین اظهار داشت: «زمینه‌سازی‌ها ادامه دارد تا اینکه پهپادهای یمنی با اثرگذاری بیشتر و فناوری‌های پیشرفته‌تر به مسافت‌های طولانی‌تری برسد. اقدامات برای توسعه توانمندی پدافند هوایی ما ادامه دارد و در سال‌های اخیر ملاحظه شد که انواع پهپادهای دشمن را سرنگون کردیم.»

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در ادامه تأکید کرد: «ما باید با تمام جدیت برای خودکفایی و تقویت تولید داخلی با کیفیتی مطلوب و با بهایی مناسب برای همگان تلاش کنیم. ما اقدامات شنیع ائتلاف متجاوز در استان تعز و جنایت‌‌های سازمان‌دهی شده برای ویرانی زیرساخت‌ها را فراموش نمی‌کنیم.»

رهبر انصارالله یمن در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اقدامات ائتلاف سعودی در استان تعز از جمله کشتار مردم و ایجاد بی‌ثباتی امنیتی، بیان کرد: «طرف مقابل مسئول امتناع از بازگشایی جاده‌هاست. کسی که به او رئیس می‌گفتند و سپس او را به یک سالن بردند تا یک افسر سعودی کوچک او را مجبور به استعفا کند، همین فرد در گذشته آماده بود تا تمام مردم را سر ببرد و هیچ امتیازی به این ملت ندهد. چقدر حقیر است آن کس که تجاوز علیه میهن خود را تأیید می‌کند تا عنوان یک پست را داشته باشد و در آن پست خادم کوچکِ افسران سازمان اطلاعات عربستان سعودی و امارات باشد.»

وی ادامه داد: «خیانتکاران نه نمایندگان یمن هستند و نه نمایندگان هیچ یک از استان‌های این کشور. شرافتمندانی که در نبرد آزادسازی و استقلال می‌‌جنگند، درواقع نمایندگان این ملت هستند. آمریکا و غرب در تلاش هستند تا به طور کلی اوضاع منطقه را حل و فصل کنند و تمامی موانع را از مقابل دشمن اسرائیلی تحت عنوان عادی‌سازی روابط از بین ببرند. سیاست آمریکا و غرب در قبال منطقه و یمن مبتنی بر طرحی برای هدف قرار دادن آزادگان این امت در راستای خدمت به دشمن اسرائیلی است.»