ائتلاف سعودی، تجاوزات بسیاری علیه ملت یمن مرتکب شده است

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن خواستار تقویت امنیت و ثبات در استان «البیضاء» و همکاری بین ساکنان این منطقه و حکومت شد.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد: «بر برقراری صلح عمومی و جلوگیری از انتقامگیری تأکید داریم و آن را باید از طریق افراد سرشناس و به صورت دوستانه حل کنند».

وی با بیان اینکه ائتلاف متجاوز سعودی از آغاز تجاوز تا به امروز، جنایات زیادی را علیه ملت یمن مرتکب شده و آن را محاصره کرده است، خاطر نشان کرد، هدف از جنگ اقتصادی، شکنجه ملت یمن و افزایش مشکلات آن است.

رهبر انصارالله با تأکید بر اینکه ائتلاف متجاوز برای دستیابی به فرآورده‌های نفتی برای ملت یمن، مشکل‌تراشی می‌کند، تصریح کرد: «در برابر تداوم محاصره، دست بسته نخواهیم ماند. همه باید در برابر هر گونه تلاشی برای تفرقه‌افکنی مقابله کنیم».

وی در پایان تأکید کرد که مسئولان سعودی و اماراتی، به صورت علنی، با آمریکا و رژیم صهیونیستی همپیمان هستند.

ائتلاف سعودی، تجاوزات بسیاری علیه ملت یمن مرتکب شده است

 الحوثی به مناسبت سالروز شهادت و ترور «حسین بدرالدین الحوثی» تأکید کرد، برخی کشورها تلاش دارند چهره دیگری از رژیم صهیونیستی جعل کرده و زشتی‌هایش را بپوشانند و این رژیم را به عنوان دوستی که باید با آن ائتلاف و همزیستی کرد معرفی می‌کنند. اما کسانی که در راه سازش قدم برداشته‌اند، علیه جریان مقاومت فلسطینی شده‌اند.

او افزود: «در ادامه، رسانه‌های دشمن که همراه سازش و علیه فلسطین اقدام می‌کنند، دست به تبلیغ علیه مجاهدین فلسطینی زده و آن‌ها را عامل ایران معرفی می‌کنند. جریان‌های وابسته به تمامی مظاهر مردم فلسطین توهین کرده و موضع اسرائیل را تبلیغ می‌کنند به گونه‌ای در داخل امت اسلام جریان‌هایی شکل گرفته که دست به تبلیغ منفی علیه تمامی اصول و بدیهیات تصمیم‌ساز کشورهای عربی و اسلامی می‌زنند.»

الحوثی یکی از اقدامات جریان‌های حامی صهیونیست‌ها را دشمنی با حزب‌الله و مبارزه رسانه‌ای، سیاسی، اقتصادی و مالی و تلاش برای محاصره این گروه دانست و افزود: «مقاومت حزب‌الله پیروزی‌های عظیمی برای تمامی امت به ارمغان آورده و آبروی امت را در مبارزه با دشمن اسرائیلی حفظ کرده است.»

او گفت که دشمنان آمریکایی و اسرائیلی نمی‌خواهند هیچ تحرک جدی و صدای آزادی‌خواه مانع طرح‌های آن‌ها شود و دشمنی آن‌ها به دلیل عقاید دینی امت اسلام و چشم‌انداز فکری و راهبردی آن است.

به گفته وی آمریکا، فروپاشی کامل و تسلیم همه جانبه امت اسلام را تضمینی برای امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند و تلاش دارد تا همه امت خدمتگزارش باشند. او گفت که نهادن نام «توافق ابراهیمی» بر روی توافقات سازش، با هدف تسلط یهود بر اسلام است، سازشکاران همچنین تسلیم شدن و روی‌گردانی از حقوق مردم فلسطین را «صلح» معرفی می‌کنند.