آمریکا در لبه پرتگاه نابودی دموکراسی است

 هیلاری کلینتون در مصاحبه خود گفت: «ما در پرتگاه از دست دادن دموکراسی ایستاده ایم و همه چیز‌هایی که برای ما اهمیت دارند در حال بی ارزش شدن و نابودی هستند.»

به گزارش پایگاه خبری هیل، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا،در ادامه به انتخابات پیش روی این کشور اشاره و تاکید کرد که حزب دموکرات باید به جای تمرکز بر موضوعات بحث برانگیز و بی اهمیت، بر مسائلی تمرکز کند که به پیروی آن‌ها در انتخابات کمک کند. کلینتون همچنین اظهار داشت که مهم‌ترین مسئله در حال حاضر این است که دموکرات‌ها در انتخابات پیروز شوند. شکست در انتخابات به حدی ترسناک است که هر مسئله دیگری که در پیروزی در انتخابات کمک نکند، باید از اولویت‌ها کنار گذاشته شود.

وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در ادامه درباره نامزدی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اظهار داشت که او قطعا قصد دارد مجددا در انتخابات نامزد شود.

این در حالی  است که در بین دموکرات‌ها هنوز اختلاف وجود دارد که آیا بایدن ۷۹ ساله برای نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ که ۸۱ ساله خواهد شد، گزینه مناسبی است یا خیر.

سناتور کریس کونز، از متحدان بایدن، نیز اعلام کرده است که مشتاقانه منتظر است تا برای انتخاب مجدد جو بایدن در سال ۲۰۲۴ سخت کار کنم.

کلینتون: آمریکا در لبه پرتگاه نابودی دموکراسی است

استراتژیست‌های دموکرات معتقدند که بایدن، در زمان انتخابات ۸۱ ساله خواهد بود و موضوع سن او مسئله مهمی است. این در حالی است که  بسیاری از قانون گذاران بدون در نظر گرفتن سن او باین را به صورت همه جانبه حمایت می‌کنند.