امارات در فلسطین اشغالی استادیوم می‌سازد

«عیساوی فریج» وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی و یک شرکت دولتی اماراتی توافقی به منظور ساخت یک ورزشگاه در شهر «کفرقاسم» در فلسطین اشغالی امضا کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، این استادیوم قرار است به نام رئیس متوفای امارات «خلیفه بن زاید آل نهیان» نامگذاری شود.

در ادامه این گزارش آمده، فریج چراغ سبز برای ساخت استادیوم مذکور را از مقامات اماراتی گرفته و این استادیوم هشت هزار نفری با سرمایه‌گذاری کامل امارات ساخته می‌شود.

مغرب، اردن، مصر، امارات، بحرین و سودان شش کشور  عربی بودند که با میانجیگیری دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دست به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی زدند.

تیرماه امسال،  شرکت هواپیمایی امارات عربی متحده از نخستین پرواز رسمی به فرودگاه «بن گورین» در تل‌آویو پایتخت رژیم موقت صهیونیستی خبر داد.

«محمد آل خاجه» سفیر امارات در رژیم صهیونیستی ضمن استقبال از این سفر، گفت: «ما الان در پرواز افتتاحیه از دبی به تل‌آویو هستیم».

وی با این ادعا که امیدوار است افتتاح این مسیر هوایی، راه تازه‌ای ایجاد کند که فرصتهایی را برای مردم امارات به همراه داشته باشد، از شرکت هواپیمایی امارات به خاطر این پرواز تشکر کرد.

این در حالی است که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی نوزدهم خرداد ماه گذشته در کاخ «الشاطی» به دیدار محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات عربی متحده رفت.

 بنت در این دیدار، انتخاب بن زاید به عنوان رئیس جدید امارات را تبریک گفت و مدعی شد که رژیم صهیونیستی در پی اقدامات مشترک با امارات است تا بتواند افقهای همکاری خود را در مرحله آینده گسترش دهند.

بن زاید هم از مواضع بنت نسبت به حکومت و مردم امارات قدردانی کرد. در این دیدار طرفین، «مسیرهای همکاری دوجانبه و فرصتهای توسعه در زمینه‌های مختلف به ویژه سرمایه‌گذاری، اقتصادی و توسعه در خصوص امنیت غذایی و بهداشت را بررسی کردند».

امارات در فلسطین اشغالی استادیوم می‌سازد

سفر نفتالی بنت به ابوظبی در شرایطی صورت گرفت که بیست و دوم اردیبهشت ماه «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی هم به امارات عربی متحده سفر کرده بود. وی به همراه تنی چند از وزرای کابینه تل‌آویو برای عرض تسلیت به مناسبت فوت «خلیفه بن زاید» رئیس سابق امارات به ابوظبی رفته بود.