نیروی زمینی اسرائیل اکنون آماده جنگ نیست!

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که « نیروهای زمینی اسرائیل در حال حاضر آمادگی جنگ را ندارند و مشکلات عدیده‌ای دارد که به آن اجازه حمله زمینی به لبنان را نمی‌دهد».

این شبکه تلویزیونی عبری‌زبان، خبر عدم آمادگی نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با حزب الله را امروز سه شنبه در پی تشدید تنش حاکم بین این رژیم و مقاومت لبنان در پی اختلاف بر سر میدان گازی «کاریش» منتشر کرده است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در گفت‌وگو با شبکه المیادین که دیشب (دوشنبه شب) منتشر شده است، اعلام کرد که مقاومت لبنان اجازه استخراج نفت رژیم صهیونیستی را نخواهد داد حتی اگر این مسئله به جنگ منجر شود.

از سوی دیگر، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اخیرا تهدید کرده بود که لبنان را در هر رویارویی پیش رو با حزب الله لبنان، نابود خواهد کرد.

رسانه‌های عبری‌زبان پیشتر اعلام کرده بودند که ارتش رژیم صهیونیستی از فرار گسترده نیروهای زمینی از محل خدمت رنج می‌برد و آنها بیشتر تمایل دارند در واحدهای فناوری و نیروی هوایی که خطر کمتری دارد، خدمت کنند.

چند روز پیش روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی به ضعف نیروی هوایی رژیم صهیونیستی پرداخت و نوشت که «نیروی هوایی اسرائیل در جنگ بعدی فلج خواهد شد».

نیروی زمینی اسرائیل اکنون آماده جنگ نیست!

در ادامه این گزارش آمده که «نیروی هوایی رژیم اسرائیل سال‌هاست که تلاش می‌کند تصویری قهرمانانه از خود به جهان معرفی کند طوری که بهترین نیروی هوایی جهان به نظر برسد، اما واقعیت کاملاً متفاوت است، چراکه انبوهی از مشکلات وجود دارد که نیروی هوایی را در جنگ‌های چندگانه بعدی به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد».