تل‌آویو تهدیدات حزب‌الله را جدی می‌گیرد

«رام بن باراک» رئیس کمیته امور خارجه کنست اظهار داشت که « اسرائیل (رژیم صهیونیستی) تهدیدات حزب الله را جدی می گیرد و ما به سید حسن نصرالله درباره نقض تمامیت ارضی اسرائیل هشدار می دهیم».

این مقام صهیونیست که با شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی ۲۴ نیوز» گفت‌وگو می‌کرد، افزود: «در صورت آغاز جنگ از سوی حزب‌الله در شمال اسرائیل، تل آویو آماده پاسخگویی است و در این صورت، نصرالله باید هزینه سنگینی بپردازد».

وی درباره احتمال باز شدن جبهه جدیدی در بلندی‌های جولان اشغالی در صورت شروع جنگ با حزب‌الله، گفت: «اسرائیل (رژیم صهیونیستی) برای این سناریو نیز آماده است و این احتمال وجود دارد که نیروهای طرفدار ایران چنین سناریویی را عملیاتی کنند».

بن باراک درباره اختلافات مرزی با لبنان در میدان گازی «کاریش» نیز گفت: «خط مرزی کاملا مشخص است و ما منابعمان را رها نکرده‌ایم. حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد نشتی گاز و تمام کار حفاری بر عهده لبنان خواهد بود و بحث غرامت گازی که به طرف ما نشت کرده، بستگی به مذاکرات دارد».

تل‌آویو تهدیدات حزب‌الله را جدی می‌گیرد

رئیس کمیته امور خارجه پارلمان رژیم صهیونیستی در پایان با اشاره به وجود دولت تشکیلات خودگردان در کرانه باختری و حضور پرقدرت حماس در نوار غزه اعلام کرد که رام‌الله نسبت به حماس ضعیف است.