«زلنسکی» توسط بایدن، شولتس و مکرون کنترل می‌شود

یک تحلیل‌گر آلمانی در گزارش برای روزنامه «دی‌ولت» نوشت که کشورهای غربی علی الخصوص آلمان، فرانسه و آمریکا برای اوکراین تصمیم می‌گیرند.

در ادامه این گزارش آمده است: سران کشور‌های آمریکا، فرانسه و آلمان در حال تصمیم‌گیری هستند که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین چه مسیر سیاسی را باید طی کند.

این تحلیلگرمی‌گوید «یک چیز واضح است؛ علی‌رغم تمام اظهارات عمومی در مورد حق تعیین سرنوشت اوکراین توسط دولت کی‌یف، اما جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان و امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، تصمیم می‌گیرند که زلنسکی چه کاری انجام دهد».

او با اشاره به اینکه بدون کمک مالی و نظامی غرب، اوکراین کاملاً درمانده خواهد بود، اعلام کرد: «غرب استراتژی واحدی برای مناقشه اوکراین ندارد؛ در حالی که واشنگتن به سمت تحویل بیشتر تسلیحات متمایل است، برلین و پاریس احتمالاً کی‌یف را به مذاکره با مسکو سوق خواهند داد».

نوبسنده در پایان این یادداشت می‌نویسد: «چنین بلاتکلیفی، فقط وضعیت را در کشور‌های غربی مشوش می‌کند، جایی که نارضایتی از سیاست تحریم‌ها که پیامد‌های جامعی برای روسیه ندارد، در حال افزایش است».

این درحالی است که پیش از این «ولودیمیر زلنسکی» با اشاره به حملات جدید نیرو‌های روسیه به اوکراین، نسبت به جدی‌تر شدن و تداوم چنین حملاتی هشدار داد. 

«زلنسکی» توسط بایدن، شولتس و مکرون کنترل می‌شود

پس از آن «پائول کارنی» افسر ارشد ارتش انگلیس نیز تاکید کرد ارتش این کشور در حال آماده شدن برای مقابله با تهدیدات روسیه است و با تجهیزات مناسب آماده ایفای نقش خود در جنگ آینده در اروپاست.