در صورت تداوم تجاوزگری ائتلاف سعودی دست بسته نمی‌مانیم

محمد علی الحوثی ، عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی اظهار کرد: موارد نقض‌ آتش بس از سوی ائتلاف متجاوز، ما را از آماده شدن برای نبرد بزرگ و پیروزی باز نمی‌دارد و در واقع این موارد نقض آتش بس، انگیزه ای برای زنده نگه داشتن و تداوم فعالیت جبهه‌های نبرد علیه دشمن است.

وی تاکید کرد: اگر عزم درستی برای پایان دادن به تجاوز و رفع محاصره یمن وجود نداشته باشد، نبرد ادامه خواهد یافت.

الحوثی ادامه داد: ما به هیچ تهدیدی اهمیت نمی‌دهیم و سلاح‌هایی را که آنها با استفاده از آن به کشور ما تجاوز کردند، می‌شناسیم و می‌دانیم چگونه با آنها مقابله کنیم.

در صورت تداوم تجاوزگری ائتلاف سعودی دست بسته نمی‌مانیم

این مقام یمنی همچنین خاطرنشان کرد: ما سلاح‌های بازدارنده‌ای در اختیار داریم که می‌تواند توازن بازدارندگی را تعیین کرده و پیروزی نزدیک را محقق کنند.

وی افزود: ما آتش‌بس را پذیرفتیم؛ چراکه نمی‌خواهیم جنگ ادامه یابد، اما اگر آنها به محاصره و تجاوز به کشور ما ادامه دهند، دست بسته نخواهیم ماند.

الحوثی همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش درباره رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما می‌خواستیم و امیدوار بودیم که نبرد ما نبرد مستقیم با دشمن اسرائیلی باشد. جنگ‌هایی که علیه ما انجام می‌شود، جنگ‌های پیشگیرانه هستند که دشمن می‌خواهد از طریق آن ملت ما را مشغول کند و در امنیت باشد، اما نبرد بزرگی که مردم یمن و ملت‌های اسلامی برای آن باید بسیج شوند نبرد برای آزادسازی مسجدالاقصی است.

وی همچنین گفت: برخی گزارش‌های رسانه‌ای مبنی بر حملات «اسرائیل» به یمن نادرست است، چرا که «اسرائیل» به یمن حمله نکرده است و هیچ یک از مطالبی که برخی سایت‌ها در این زمینه منتشر کرده‌اند، اتفاق نیفتاده است.