افزایش آماده‌باش رژیم صهیونیستی در سرتاسر اراضی اشغالی

منابع اسرائیلی اعلام کردند: پلیس اسرائیل آماده باش خود را در سرتاسر اسرائیل به دنبال عملیات تیراندازی در نزدیکی غور اردن افزایش داد.

منابع محلی در جنین اعلام کردند، نیروهای اسرائیلی حضور نظامی خود را در اطراف روستاهای این منطقه افزایش داده‌اند.

یک اتوبوس حامل سربازان اسرائیلی نیز یکشنبه در منطقه غور اردن هدف تیراندازی قرار گرفت که به زخمی شدن هفت تن منجر شد. گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح مسئولیت این عملیات را برعهده گرفت.

حدود دو هفته قبل نیز یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان طی عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی هدف تیراندازی قرار گرفت که چندین زخمی بر جای گذاشت.

در این راستا یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی اقدامات گسترده‌ای را در کرانه باختری به ویژه مناطق جنین و نابلس با هدف ناکام گذاشتن عملیات‌های فلسطینی‌ها آغاز کرده‌اند.

افزایش آماده‌باش رژیم صهیونیستی در سرتاسر اراضی اشغالی

همچنین رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به شدت نگران این است که عملیات غور اردن به عملیات‌های بیشتری منجر شود.

این رسانه‌ها اعلام کردند: تعقیب عامل سوم عملیات غور اردن ادامه دارد. عاملان حمله روز یکشنبه منتظر انتقال سربازان اسرائیلی با اتوبوس‌ها بودند و این مسئله نشان می‌دهد که این حمله برنامه ریزی شده بود. منطقه‌ای که عملیات الاغوار در آنجا اتفاق افتاد برای اسرائیلی‌ها امن بود و نگرانی‌هایی درباره عملیات مشابه در مناطق دیگر وجود دارد.