حمله هکری به زیرساخت‌های آموزشی رژیم صهیونیستی

روزنامه جروزالم پست در گزارشی از حمله هکری به زیرساخت های آموزشی این رژیم خبر داد و نوشت که یک گروه هکری از دسترسی به داده‌های شخصی میلیون‌ها دانش‌آموز و معلم و قراردادن آدرس، شماره ملی، ایمیل و دیگر مشخصات آنها در یک فایل اکسل خبر داده است.

بنابراین گزارش، این گروه هکری خودش را سارق سخاوتمند معرفی کرده است. این گروه هکری کابینه یائیر لاپید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را کابینه کثیف توصیف و اعلام کرد که در اعتراض علیه کابینه وی، هک سیستم آموزشی رژیم صهیونیستی را انجام داده است. ‌

این گروه هکری اعلام کرد که آمادگی دارد اطلاعات هک شده را به فروش برساند و حتی از خریداران خواست برای خرید این اطلاعات افشا شده به آنها ایمیل ارسال کنند.

مسئولان سیستم آموزشی رژیم صهیونیستی، حمله سایبری را تایید کرده و از تلاش برای مقابله با آن خبر داده‌اند، البته صهیونیست ها تاکنون زیر بار پذیرش دزیده شدن اطلاعات مذکور نرفته اند.

شرکت امنیتی سوفوس پیش از این در ماه آگوست، اعلام کرده بود که حملات هکری علیه سیستم‌ آموزشی رژیم صهیونیستی به طور فزاینده ای افزایش پیدا کرده است. بنابراین گزارش، در سال ۲۰۲۰، ۴۴ درصد مدارس هدف حملات سایبری قرار گرفتند، اما این حملات در سال ۲۰۲۱، به ۶۰ درصد مدارس رسیده است.

حمله هکری به زیرساخت‌های آموزشی رژیم صهیونیستی

چند روز پیش هم پایگاه های اینترنتی بنادر رژیم صهیونیستی در پی حمله سایبری از دسترس خارج شده بود و یک گروه سایبری عراقی به نام الطاهره مسئولیت آنرا بر عهده گرفت.

قبل از حمله هکری به بنادر رژیم صهیونیستی، هکرها موبایل دیوید بارنیاع رئیس موساد را هک کرده و تصاویر دندان‌های او را به اشتراک گذاشتند و در پیام هایی به زبان عبری از او خواستند که دندان‌هایش را مسواک بزند!