تعمیق شکاف در اسرائیل به جنگ داخلی منجر می شود

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک برنامه انتخاباتی نسبت به پیچیدگی وضعیت سیاسی داخلی این رژیم به صهیونیستها هشدار داد و گفت: هرکس در مسیر تعمیق شکاف موجود در " اسرائیل " گام بردارد به بروز یک جنگ داخلی کمک خواهد کرد.

او درباره وضعیت نابسامان داخلی این رژیم و در چارچوب رقابت های سیاسی برای انتخابات پارلمانی پیش روی این رژیم افزود: واقعیت سیاسی در اسرائیل پیچیده است و سه احتمال فراروی ما هست. نخست، تشکیل یک کابینه راست‌گرای نژادپرست به ریاست بنیامین نتانیاهو که مهر پایانی بر دموکرسی ما خواهد بود. دوم، تکرار انتخابات برای ششمین بار و سوم، انتخاب من و موفق شدن در تشکیل یک کابینه باثبات و نظامی.

"لیئور أکرمان" افسر سابق دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به "شاباک" سی ام مردادماه ۱۴۰۱ با اشاره به نابسامانی های داخلی گسترده و مزمن این رژیم گفت که بی ثباتی سیاسی کنونی در آینده ادامه خواهد یافت و هیچ افق روشنی وجود ندارد. 

أکرمان با انتشار مقاله ای در روزنامه صهیونیستی "معاریو" نوشت که وجود "دموکراسی" در رژیم اسرائیل "یک توهم" است و صهیونیستها طی چند دهه گذشته با توجه به وضعیت فاجعه آمیز سیاسی این رژیم با "توهم دمکراسی زندگی می کنند".

تعمیق شکاف در اسرائیل به جنگ داخلی منجر می شود

این افسر سابق رژیم اسرائیل به وجود "بی ثباتی و گسترش فساد" در درون رژیم اسرائیل اذعان کرد و نسبت به امکان گشایش در بحران سیاسی کنونی این رژیم و اینکه یکی از اردوگاههای سیاسی بتواند با دستیابی به اکثریت کرسی های پارلمان، کابینه آتی پایداری را تشکیل دهد، ابراز بدبینی کرد.

او در این ارتباط گفت: نتایج پنجمین مبارزه انتخاباتی آتی با موارد قبلی تفاوتی نخواهد داشت و با این اوصاف، اسرائیلی ها ظرف سه سال آینده ششمین مبارزه انتخاباتی را هم پیش رو خواهد داشت و همچنان صحنه سیاست با بحران سیاسی همراه خواهد بود و هیچ افق روشنی برای حل و فصل امور نخواهیم داشت.