مقاومت بیش از هر زمان دیگری آرامش را از رژیم صهیونیستی سلب می کند

«اسماعیل رضوان» از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی المسیره گفت: دشمن صهیونیستی با هدف منفجر کردن خانه قهرمان «رعد حازم» مجری عملیات قهرمانانه خیابان «دیزنگف» در تل آویو، با بیش از ۱۰۰ خودروی زرهی به جنین حمله کرد.

رضوان در ادامه تصریح کرد: کرانه باختری و جنین به انبار و مخزن مقاومت تبدیل شده اند و دشمن امروز با چالش بزرگی در تلاش برای یورش به جنین مواجه است.

این مقام ارشد حماس تصریح کرد: امروزه مقاومت در کرانه باختری با در اختیار داشتن سلاح در کنار عملیات با سلاح سرد و زیر گرفتن با خودرو علیه صهیونیست‌ها، توسعه یافته و پیشرفت کرده است و بیش از هر مرحله دیگری آرامش را از رژیم صهیونیستی سلب خواهد کرد.

مقاومت بیش از هر زمان دیگری آرامش را از رژیم صهیونیستی سلب می کند

رسانه‌های فلسطینی بامداد دیروز سه شنبه از یورش صهیونیست‌ها به جنین برای تخریب خانه مجری عملیات تل آویو خبر داده و اعلام کردند که بیش از ۱۰۰ گشتی و خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی وارد جنین شدند. در پی ورود اشغالگران صهیونیست به جنین درگیری‌های شدیدی بین آن‌ها و فلسطینیان به وقوع پیوست.

پس از یورش نظامیان صهیونیست، درگیری مسلحانه در اطراف منزل پدر شهید رعد حازم رخ داد و اشغالگران این خانه را محاصره کردند. در نهایت صهیونیست‌ها با قرار دادن مواد منفجره منزل این شهید فلسطینی را ویران کردند. در این یورش نظامیان صهیونیست که با درگیری شدید با فلسطینی‌ها همراه شد، یک جوان فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۶ نفر دیگر زخمی شدند.

عملیات دیزنگف هفتم آوریل ۲۰۲۲ در خیابانی به همین نام در تل آویو توسط «رعد حازم» از اهالی جنین انجام گرفت و در جریان آن ۱۵ صهیونیست کشته و زخمی شدند.