ارتش آمریکا بدلیل گرانی ها به نیروهایش کوپن غذا می دهد

در بحبوحه افزایش قیمت کالاها و تورم فزاینده در آمریکا، ارتش این کشور برای کمک به سربازان خود و خانواده‌هایشان قرار است کوپن غذایی و خرید بدهد.

به گزارش فاکس نیوز، مقامات ارتش آمریکا اخیراً دستورالعمل جدیدی را به عنوان بخشی از برنامه آمادگی مالی خود صادر کرده اند که در آن نشان می‌دهد اعضای ارتش و خانواده‌های آنها ممکن است واجد شرایط دریافت کوپن غذایی باشند.

سرلشکر مایکل گرینستون در این ارتباط گفت: «با توجه به تورم که بر همه چیز، از قیمت بنزین گرفته تا خواربارفروشی و اجاره تأثیر می‌گذارد، برخی از سربازان و خانواده‌هایشان به سختی می‌توانند از حقوق خود استفاده کنند.»

برنامه کمک هزینه غذایی یا کوپن غذا که توسط وزارت کشاورزی آمریکا اجرا می‌شود، یک برنامه آزمایش شده است که به صورت دو هفته یکبار پول را در یک حساب ویژه به خانواده‌های کم درآمد ارائه می‌دهد و آنها فقط می‌توانند این مبلغ را فقط برای خرید برخی از مواد غذایی ضروری خرج کنند.

همچنین سایر موارد ذکر شده در دستورالعمل ارتش آمریکا شامل برنامه بخشودگی وام خدمات عمومی است تا از فشار هزینه‌ها و بدهکاری‌ها روی نیروهای نظامی کاسته شود.

ارتش آمریکا بدلیل گرانی ها به نیروهایش کوپن غذا می دهد

اگرچه کوپن غذایی یک برنامه فدرال است، اما اجرای این برنامه توسط ایالت هاست، به این معنی که در دسترس بودن آن می‌تواند بسته به حزب سیاسی که در یک منطقه خاص تسلط دارد، به شدت متفاوت باشد. در دوره‌های قبلی همه‌گیری کووید -۱۹، دولت فدرال بودجه‌های را برای کاهش بیکاری گسترده و اجتناب از گرسنگی در اختیار ایالت‌ها قرار داد، اما فرمانداران جمهوری‌خواه به‌ویژه برای پایان دادن به برنامه‌های اضطراری روش دیگری را در پیش گرفتند.

از ژانویه ۲۰۲۲ سطح بی سابقه‌ای از تورم در آمریکا ثبت شده و قیمت کالاهای اساسی در آگوست ۲۰۲۲ نسبت به ماه مشابه سال قبل ۸.۳ درصد افزایش یافته است.