وزیر خارجه امارات و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک قاب

 بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در توییتی اعلام کرد در دیداری که در ساختمان سفارت امارات در شهر تل‌آویو با عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات داشته، با او درباره سیاست منطقه‌ای، امنیت و مسایل مهم مشترک گفتگو کرده است.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، گانتس در این خصوص نوشت: در این روز‌ها که دومین سالگرد امضای توافقنامه تاریخی آبراهام (عادی‌سازی روابط با  رژیم صهیونیستی) را جشن گرفته‌ایم، دیدار با شیخ عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات مسرت‌بخش بود.

وزیر خارجه امارات چهارشنبه هفته گذشته در سفری رسمی و چند روزه در راس یک هیئت عالی رتبه اقتصادی به رژیم صهیونیستی رفت. بن زاید همچنین در روز پنج‌شنبه که مصادف با دومین سالروز امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی بود، با اسحاق هرتزوگ، رئیس این رژیم و سپس با یائیر لاپید، نخست وزیر آن دیدار کرد و در ادامه در جشنی که به همین مناسبت در ساختمان سفارت امارات در تل‌آویو برگزار شده بود، حضور یافت.

وزیر خارجه امارات و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک قاب

براساس نظر کارشناس ژئوپلتیک احساس نا امنی کاذبی که غربی‌ها در ذهن اعراب منطقه تزریق کرده اند، ابوظبی را برای همکاری‌های امنیتی و نظامی با متحدین امریکا حریص‌تر می‌کند. امارات متحده همواره خود را در سایه‌ای از ترس می‌بیند، ترسی که بخش عمده‌ای از آن صرفا یک توهم برنامه ریزی شده است و بخش دیگرش، ماحصل ساده لوحی حاکمان عربی، که منافع خود را فدای بازی سیاستمداران غربی کرده اند.