واکنش اتحادیه اروپا به جان باختن کودک فلسطینی

به نقل از فلسطین الیوم، اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی خواست که سریعاتحقیقاتی را در مورد شهادت ریان سلیمان کودک فلسطینی و بازخواست و مجازات عاملان شهادت وی انجام دهد.

این اتحادیه امروز جمعه در بیانیه ای مطبوعاتی ضمن ابراز تاسف نسبت به شهادت این کودک فلسطینی در جریان حمله روز گذشته نظامیان اسرائیلی به روستای تقوع در استان بیت لحم، تاکید کرد: ما از جان باختن این کودک فلسطینی شوکه شدیم و این ضایعه را به خانواده وی تسلیت می گوییم.

اتحادیه اروپا عنوان کرد که کودکان به موجب قوانین بین الملل از مصونیت و حمایت ویژه برخوردارند.

واکنش اتحادیه اروپا به جان باختن کودک فلسطینی

مراسم تشییع پیکر شهید ریان یاسر سلیمان کودک فلسطینی که در پی تعقیب از سوی نظامیان صهیونیست پس از سقوط از ارتفاع دچار ایست قلبی شد، ظهر امروز در بیت لحم با حضور گسترده فلسطینی ها برگزار شد.  ریان سلیمان کودک ۷ ساله فلسطینی روز گذشته در پی حمله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به روستای تقوع در جنوب شرق بیت لحم و تعقیب شدن توسط نظامیان صهیونیست، دچار ایست قلبی شد و به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر شهید ریان یاسر سلیمان کودک فلسطینی که در پی تعقیب از سوی نظامیان صهیونیست پس از سقوط از ارتفاع دچار ایست قلبی شد، ظهر امروز در بیت لحم با حضور گسترده فلسطینی‌ها برگزار شد.

این کودک فلسطینی روز گذشته در هنگام بازگشت از مدرسه به منزل، مورد تعقیب نظامیان صهیونیست قرار گرفت و نتوانست بار دیگر در آغوش خانواده اش آرام بگیرد.

وی که در اثر سقوط از ارتفاع و ترس از بازداشت دچار ایست قلبی شده بود، در نهایت شامگاه گذشته به شهادت رسید تا برگ دیگری در کارنامه سیاه جنایات رژیم صهیونیستی به ثبت برسد.