نصرالله: وجود رژیم صهیونیستی، جایی برای شادمانی ما باقی نگذاشته است

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله  لبنانشامگاه امروز سه‌شنبه سخنرانی خود را آغاز کرد و به تحولات داخلی لبنان و منطقه پرداخت.

این سخنرانی در جریان همایشی است که حزب الله به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، در ضاحیه جنوبی شهر بیروتبرگزار کرده است.

وی با بیان اینکه در این سخنرانی به هفته وحدت و تحولات لبنان خواهد پرداخت، تصریح کرد، مسلمانان باید به صورت عملی وحدت و همبستگی داشته باشند و بر نقاط مشترک تأکید کنند، نه اختلافات یا اینکه در مواضع اختلافی، یکدیگر را درک کنند.

دبیر کل حزب الله با اشاره به اینکه نباید در مواضع اختلافی بزرگنمایی کرد، ادامه داد: مردم یمن، با هر چه در اختیار داشتند، عشق خود را به رسول خدا (ص) نشان دادند، ولی موجودیت رژیم صهیونیستی جایی برای شادی برای ما باقی نمی‌گذارد.

نصرالله با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری هفته وحدت، اختلاف بر سر ولادت حضرت رسول (ص) را از بین بردند، خاطر نشان کرد: ملت یمن که محاصره است و با بحرانهای معیشتی، بهداشتی و امنیتی روبروست، به صورت میلیونی میلاد پیامبر را جشن می‌گیرد. باید با کل احترام، آنان را تقدیر کرد.

در