لیبرمن: به سوی ویرانی اسرائیل پیش می‌رویم

 این توصیف را یک رسانه شبه دولتی در امارات متحده عربی، به عنوان یکی از جدیدترین متحدان رژیم صهیونیستی در منطقه اعلام کرد و افزود، فرمانده‌هان سابق نیروی هوایی اسرائیل از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر (این رژیم) خواستند تا طرح انجام تغییرات در قانون قوه قضائیه را به حال تعلیق در آورده و برای شرایطی که اسرائیل در آن گرفتار شده، راه حلی فوری بیاندیشد.

این فرماندهان بازنشسته نیروی هوایی (رژیم صهیونیستی) اعلام کردند با نگرانی عمقیق رخدادهای به وقوع پیوسته در نیروی هوایی به طور اخص و اسرائل به طور اعم را پگیری می‌کنند و از عواقب خطرناک، شدید و ملموس آن علیه اسرائیل به شدت نگران هستند.

این نامه آنها در پی تحریم پیوستن دوره‌ای خلبان‌های احتیاط ارتش به یگان‌های خود ارسال شده است.

از میان ژنرال‌های امضا کننده این نامه نام دانی حالوتس رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی هم به چشم می‌خورد.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیوینستی هم اعتراف کرد : عصیان و عدم فرمانبرداری در صفوف ارتش قدرت بازدارندگی راهبردی اسرائیل را تحت تاثیر خود قرار می دهد

علاوه بر خلبانان نیروی هوایی، نظامیان یگان‌های توپخانه رژیم صهیونیستی هم اعلام کردند در اعتراض به رویکرد کابینه نتانیاهو حضور در ارتش را تحریم می‌کنند.

با این حال اعتراضات و اختلافات در ساختار ارتش رژیم صهیونیستی صرفا بخش کوچکی از شکاف و گسل بزرگ به وجود آمده در ساختار رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

روزنامه یسرائیل هیوم  هم با چاپ یادداشتی از گسترش شکاف داخلی در جامعه صهیونیستی سخن گفته و نسبت به آن هشدار جدی داد.

لیبرمن: به سوی ویرانی اسرائیل پیش می‌رویم

عودی روبنشتاین نویسنده این یادداشت تاکید کرد: اعتراضات و تظاهرات روزهای اخیر (روز شنبه) را باید بزرگترین تظاهرات از زمان آغاز اعتراضات توصیف کرد.

به نوشته این رسانه که به همسویی با نتانیاهو مشهور است، افرادی در اعتراضات شرکت می کنند که تا به امروز حتی برای یک بار هم در عمر خود در تظاهراتی شرکت نکرده اند، تظاهراتی که تمامی رده‌های سنی و تمامی اقشار اسرائیل در آن حضور دارند و همین امر باعث شده است تا برخی از گردشگران هم برای دیدن این تظاهرات به (فلسطین اشغالی) بیاینند.

او بعد از اشاره مصداقی به برخی از اهداف معترضین از حضور در این تظاهرات اعتراف می‌کند: وقتی به تظاهرات نگاهی می‌اندازیم، به این نتیجه می‌رسیم که جامعه اسرائیل از امروز کار تجزیه شدن را به قبایل کوچک تر آغاز کرده است.

این هشدارها صرفا از سوی کارشناسان و شخصیت‌های داخلی صورت نگرفته و مدتی است از بیرون مرزهای فلسطین اشغالی شخصیت‌های صهیونیست و متحدین و هواداران رژیم صهیونیستی در آمریکا و دیگر کشورها نسبت به فروپاشی رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهند.

یکی از این افراد شهردار سابق نیویورک است که اعلام کرد آینده (رژیم صهیونیستی) در خطری جدی قرار گرفته است.

مایکل بلومبرگ که بین سال‌های 2002 تا 2013 شهردار نیویورک بود، هشدار داد، رویکرد که کابینه نتانیاهو در پیش گرفته است، تبعات سنگینی برای آینده (بقای) اسرائیل در پی خواهد داشت.

این شخصیت صهیونیست آمریکایی که یکی از نامزدهای حزب دموکرات آمریکا برای پست ریاست جمهوری در انتخابات سال 2020 محسوب می‌شد، هشدار داد، آینده اسرائیل در معرض خطر قرار گرفته است.

روزنامه تایمز آو اسرائیل در این رابطه افزود: بلومبرگ تنها فردی نیست که چنین هشدارهایی را اعلام کرده است، بلکه شخصیت‌های صهیونیست دیگری نیز چنین نظر و موضعی دارند.

بلومبرگ که در رده بندی ثروتمندان جهان در رده 14 قرار دارد، در یادداشت خود که در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد فاش کرد: شرایط بد در اسرائیل باعث شده است برخی از افراد به طور بالفعل سرمایه‌های خود را از اسرائیل خارج کرده و در برنامه‌های آینده خود در آنجا تجدید نظر کنند.

اما شاید در این بین صریح‌‌ترین سخنان را اویگدور لیبرمن بر زبان آورده باشد که به صراحت از خرابی هیکل سوم که همان از بین رفتن سومین دولت یهودی (رژیم صهیونیستی) است، سخن گفت.

اویگدور لیبرمن رهبر حزب "اسرائیل بیتنو" شامگاه یک شنبه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را متهم کرد که اسرائیل را به سوی خرابی و ویرانی هیکل سوم پیش می‌برد.

لیبرمن که در کنست سخن می‌گفت، خطاب به نتانیاهو گفت: تو اسرائیل را به سوی خرابی هیکل سوم پیش می‌بری.

اصطلاح خرابی هیکل در فرهنگ صهیونیستی بیانگر ویران شدن هیکل مقدس ادعایی سلیمان در سال‌های 586 قبل از میلاد توسط بخت النصر پادشاه بابل  و در سال 70 میلادی به دست هیرودوس پادشاه روم است.